جی اس ام موبایل

برترین ابزار ها برای استخراج اطلاعات گوشی در مستر اختاپوس!!!

معرفی ابزار UFED

در دسترس UFED Touch Ultimate و UFED Classic Ultimate، آنالیز فیزیکی UFED: پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

نرم افزار ufed - مستر اختاپوس

معرفی ابزار Oxygen

Oxygen Forensic® Detective ورژن 15.1 یک پلت فرم نرم افزار قانونی همه کاره است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا، پشتیبان گیری از دستگاه، UICC و کارت های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف گسترده‌ای از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux بیابد و استخراج کند.

کاربرد این نرم افزار بسیار ساده است و کاربران با بهره‌گیری از رابط گرافیکی ساده و زیبای آن به آسانی می‌توانند اطلاعات مدنظر خود از دستگاه‌های موبایل را استخراج و مورد استفاده قرار دهند. این برنامه، پشتیبانی کاملی از انواع محصولات ساخته شده توسط شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی، هوآوی، شیائومی، آیفون و … دارد و برقراری ارتباط با تمامی این دستگاه‌ها به طرق مختلف در نهایت سادگی به انجام خواهد رسید. این نرم افزار قادر است فایل پشتیبان مربوط به انواع دیوایس‌های موبایل را شناسایی کند که از جمله روش‌های برقراری ارتباط می‌توان به آیتونز (iTunes)، ای‌دی‌بی (ADB)، جی‌تگ (jTag) و … اشاره کرد.

علاوه بر این، استخراج های متعدد را می توان در یک رابط بررسی کرد تا تصویر کاملی از داده ها به دست آید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی یکپارچه پیشرو در صنعت برای یافتن ارتباطات اجتماعی، ایجاد جدول زمانی و دسته بندی تصاویر، مجریان قانون، بازرسان شرکتی و سایر پرسنل مجاز می توانند به تبدیل این جهان به مکانی امن تر کمک کنند.

بسیاری از سازمان‌های امنیتی شناخته شده در سراسر دنیا به منظور جرم‌شناسی رایانه و موبایل از ابزارهایی مشابه به این نرم افزار استفاده می‌کنند. در صورتی که شما هم متناسب با شرایط و نیاز خود می‌خواهید به اطلاعات موجود بر روی یک دستگاه موبایل یا تبلت دست پیدا کنید، استفاده از ابزار فعلی یکی از بهترین راهکارهای موجود به شمار می‌آید. از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار می‌توان به پیدا کردن رمز امنیتی فایل‌های پشتیبان، شکستن رمز لاک اسکرین دستگاه‌های اندروید و iOS، استخراج اطلاعات موجود بر روی فضاهای ابری، دسترسی به سوابق پیامک، تماس و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Oxygen Forensic Detective را از باکس زیر خریداری نمایید.

نرم افزار oxygen forensic detective 15.1 - مستر اختاپوس

معرفی ابزار Md-Next

این نرم افزار چیست ؟ یک نرم افزار جامع و کامل برایحذف قفل لاک اسکرین بدون حذف اطلاعات

نرم افزار MD-Next چه ورژنهای اندرویدی ساپورت میکند ؟ ساپورت ورژنهای اندروید 8 – 9 – 10 – 11 – 12

این نرم افزار چه مدلهایی ساپورت میکند ؟ پشتیبانی 90% مدلها

آیا نیاز به دانگل یا باکس دارد ؟ خیر ، بصورت نرم افزار قابل استفاده میباشد

آیا میتوان در چند سیستم استفاده کرد ؟ خیر فقط در یک سیستم 1PC

آیا نیاز به اکتیو سالانه دارد ؟ خیر نامحدود میباشد

آیا نیاز به کردیت دارد ؟ خیر

ایا بعد تعویض ویندوز مشکلی پیش خواهد آمد ؟ خیر مشکلی نیست تا زمانی که قطعات سیستم خود را عوض نکنید

ایا نرم افزار تست دارد ؟ خیر

ابزار نسخه کرک ثابت میباشد و قابلیت اپدیت ندارد

نرم افزار md-next 1.91.15 - مستراختاپوس

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها