جی اس ام موبایل

برترین ابزار ها برای استخراج اطلاعات گوشی در مستر اختاپوس!!!

معرفی ابزار UFED

در دسترس UFED Touch Ultimate و UFED Classic Ultimate، آنالیز فیزیکی UFED: پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

معرفی ابزار Oxygen

Oxygen Forensic® Detective ورژن 15.1 یک پلت فرم نرم افزار قانونی همه کاره است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا، پشتیبان گیری از دستگاه، UICC و کارت های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف گسترده‌ای از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux بیابد و استخراج کند.

معرفی ابزار Md-Next

این نرم افزار چیست ؟ یک نرم افزار جامع و کامل برایحذف قفل لاک اسکرین بدون حذف اطلاعات

نرم افزار MD-Next چه ورژنهای اندرویدی ساپورت میکند ؟ ساپورت ورژنهای اندروید 8 – 9 – 10 – 11 – 12

این نرم افزار چه مدلهایی ساپورت میکند ؟ پشتیبانی 90% مدلها

آیا نیاز به دانگل یا باکس دارد ؟ خیر ، بصورت نرم افزار قابل استفاده میباشد

آیا میتوان در چند سیستم استفاده کرد ؟ خیر فقط در یک سیستم 1PC

مزایای استفاده از ابزار Oxygen Forensic Detective

Oxygen Forensic® Detective یک پلت فرم نرم‌افزار پزشکی قانونی همه‌جانبه است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده‌ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه‌های موبایل و اینترنت اشیا، پشتیبان‌گیری از دستگاه، UICC و کارت‌های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف وسیعی از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux پیدا و استخراج کند.

فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه به کار رفته در Oxygen Forensic® Detective شامل دور زدن قفل‌های صفحه، مکان‌یابی رمزهای عبور پشتیبان‌های رمزگذاری‌شده، استخراج و تجزیه داده‌ها از برنامه‌های ایمن و کشف داده‌های حذف‌شده است، اما محدود به آن‌ها نیست.

علاوه بر این، استخراج های متعدد را می توان در یک رابط بررسی کرد تا تصویر کاملی از داده ها به دست آید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی یکپارچه پیشرو در صنعت برای یافتن ارتباطات اجتماعی، ایجاد جدول زمانی و دسته بندی تصاویر، مجریان قانون، بازرسان شرکتی و سایر پرسنل مجاز می توانند به تبدیل این جهان به مکانی امن تر کمک کنند.

Oxygen Forensic® Detective در یک دانگل USB توزیع شده و برای یک کاربر معتبر است.

مزایای نرم افزار اکسیژن:

این نرم افزار پیشرفته که برای استخراج داده ها از منابع متعدد بکار می رود مزایای بیشماری دارد که در زیر  آمده است:

  • گذرواژه‌های پشتیبان‌گیری و تصاویر دستگاه رمزگذاری شده را پیدا می‌کند
  • قفل صفحه را در دستگاه‌های معروف سیستم عامل Android دور می‌زند
  • داده‌ها را از سرویس‌ها و فضای ذخیره‌سازی ابری به دست می‌آورد
  • تاریخچه پرواز و فایل های رسانه ای را از پهپادها استخراج می کند
  • داده ها را از دستگاه های IoT و ساعت های هوشمند به دست می آورد
  • داده های کاربر را در رایانه های شخصی Windows، MacOS و Linux جمع آوری می کند
  • پشتیبانی از واردات و تجزیه و تحلیل سوابق داده تماس
  • قابلیت تشخیص کاراکتر نوری، چهره و تصویر را ارائه می دهد
  • تجزیه و تحلیل پیوندهای اجتماعی و نمای جدول زمانی را ارائه می دهد
  • و.....

ویژگی های مورد نیاز که توصیه می شود سیستم داشته باشد:

Intel® Core™ i7،
32 گیگابایت DDR4،
1 ترابایت SSD / HDD،
گرافیک انویدیا،
ویندوز 10 64 بیت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کرک اکسیژن  کلیک کنید...

منبع:

https://www.oxygen-forensic.com/

باز کردن رمز گوشی با نرم افزار UFED

نرم افزار UFED 4PC یک نرم افزار مقرون به صرفه،راحت و انعطاف پذیر است که کاربر می تواند با استفاده از آن  داده های جامع را در هر مکانی چه در آزمایشگاه چه در مکانی دور،در لبتاپ یا رایانه شخصی خود جمع آوری کند.

با این نرم افزار می توان قفل لاک اسکرین را بدون اینکه اطلاعاتی از دست برود حذف کرد. این نرم افزار همه ورژنهای اندروید 8 به بالا را ساپورت می کند.همچنین این نرم افزار تقریبا 90 درصد مدلهای گوشی را ساپورت می کند.با خرید و تهیه این نرم افزار می توان در یک سیستم PC به صورت نامحدود و بدون انقضا زمانی از امکانات آن بهره برد و نیاز به فعالسازی سالانه ندارد.مزیت این نرم افزار این است که حتی با تغییر ویندوز سیستمتان هم،این نرم افزار همچنان سیستم شما را شناسایی کرده  و مجددا قابل نصب و اجراست.فقط در صورتی که قطعات سیستم شما عوض شود این نرم افزار دیگر روی سیستم شما کارایی ندارد و مجددا باید این نرم افزار را تهیه نمائید.

پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

قابلیت های پیشرفته برای Physical Analyzer:
در iOS
رد رمز عبور ساده و پیچیده در حین انجام فیزیکی و استخراج فایل سیستم در دستگاه های انتخاب شده در حال اجرا iOS 3.0 یا بالاتر از جمله iOS 6
رمزگشایی و رمزگشایی داده ها، برنامه های کاربردی و رمزنگاری واقعی در زمان واقعی در زمان واقعی در حالی که نشان دادن کاربر کلمه عبور
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها

اندروید
رمزگشایی پیشرفته تمام استخراج فیزیکی بر روی دستگاه هایی که هر نسخه اندرویدی را اجرا می کنند انجام شده است
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها و فایل های برنامه

رمزگشایی
مجموعه ای غنی از داده ها
شامل تقویم، سیاهههای تماس، تماس با SMS، MMS، چت، برنامه های کاربردی
محتوای تجزیه شده برجسته در Hex
موقعیت دقیق را برای هر ورودی محتوای رمزگشایی نشان می دهد، که امکان بررسی کامل بین داده های تجزیه و تحلیل شده و Hex را فراهم می کند.

برای اینکه از امکانات دیگر این نرم افزار اطلاع پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

 فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

  • برند دستگاه : G Plus
  • مدل دستگاه : P10 Plus
  • سی پی یو دستگاه : SPD
  • نوع فایل فلش : Cm2 File
  • نرم افزار رایت :دانگل Cm2-ماژول Sp2
  • زبان فارسی : دارد

نکات مهم قابل توجه :

🔘این رام توسط کارشناسان ما تست و در سایت قرار گرفته. توصیه مهم ما را جدی بگیرید برای اینکه دچار مشکل نشوید از فایل های تست شده معتبر ما استفاده نمایید. فایل های غیر معتبر موجود در فضای وب مشکل شما را دو چندان میکند.

🔘 گوشی و تبلت های چینی به علت تنوع زیاد ممکن است بعد از فلش دچار مشکل شوند. پس حتما قبل از فلش از رام آنها بکاپ تهیه شود تا در صورت مشکل خاموشی یا تصویر G Plus P10 Plus بتوان مشکل را برطرف کرد.

🔘 با نصب رام  جی پلاس P10 Plus تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. حتما از اطلاعات ضروری خود بکاپ تهیه نمایید.

🔘فایل های وبسایت را با آخرین نسخه نرم افزار WinRAR یا 7Zip استخراج نمایید.

دلایل نصب فایل فلش جی پلاس P10 Plus

✔ جهت فارسی سازی زبان دستگاه

✔ حل مشکل هنگ و ویروسی بودن

✔ در صورت فراموشی رمز گوشی

✔ حل مشکل تصویر دستگاه (در صورت نرم افزاری بودن مشکل)

✔ ترمیم بوت (خاموشی دستگاه) در صورت فلش اشتباه

✔ حل مشکلات نظیر نمایش ارور متوقف شدن برنامه ها

✔ مشکل ری استارت شدن خود به خود

لینک دریافت محصول:

فایل فلش جی پلاس P10 Plus

چرا باید اپلیکیشن‌ های چراغ قوه را کنار بگذارید؟!!

زمانی اپلیکیشن‌های چراغ قوه بسیار کاربردی بودند. اما آن روزها دیگر سپری شده و به همین خاطر دیگر نباید از چنین اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید. باید خاطرنشان کنیم سال‌ها قبل گوشی‌های هوشمند از فلش دوربین استفاده نمی‌کردند و مثلا اپل از سال ۲۰۱۰ برای آیفون ۴ به بهره‌گیری از فلش دوربین روی آورد. حتی بعد از راه‌یابی فلش به ماژول دوربین گوشی‌های مختلف، اندروید و iOS در ابتدا از قابلیت نرم‌افزاری برای فعال‌سازی چراغ‌قوه بهره نمی‌بردند و به همین خاطر اپلیکیشن‌های چراغ قوه وارد عمل شدند.

بررسی صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

بررسی صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

نمایشگر Xiaomi Redmi Note 10 Pro از سری ردمی نوت 9 پیشرفته‌تر شده و در ردمی نوت 10 پرو، شیائومی از نمایشگر OLED با اندازه 6.67 اینچ استفاده کرده است که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را نمایش می‌دهد. این نمایشگر ارتقاء‌یافته دارای وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل می‌باشد.....

نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi 9A

وجه اشتراک طراحی ظاهری گوشی شیائومی ردمی 9A با شیائومی ردمی 9 تنها در قاب رویی خلاصه شده است. وجود ناچ استایل و حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر 6.53 اینچی، هر دو مولفه های اشتراکی در ظاهر این دو محصول هستند.
وزن ردمی 9 ای حدود 194 گرم و به لطف باتری پرقدرت 5000 میلی آمپر ساعتی، ضخامت بدنه به 9 میلی متر رسیده است. به تبعیت از استایل اغلب میان رده ها، شیائومی ردمی 9A از فریم پلاستیکی (پلاستیک مرغوب و مقاوم) استفاده کرده و به همین واسطه، توانسته وزن نهایی محصول و خوش دستی آن را تحت کنترل بگیرد.....

در نقد و بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ سراغ جدیدترین میان رده با قیمت مناسب کره‌ ای‌ها رفته و می‌ خواهیم نگاهی نزدیک و بسیار تخصصی به طراحی، نمایشگر، مشخصات فنی، پردازنده، باتری و دوربین گوشی گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53 5G) داشته باشیم.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بعد از انتشار شایعات فراوان، گوشی گلکسی A53 5G به صورت رسمی در کنار گلکسی A33 5G معرفی شد. این گوشی که از نظر فنی البته تفاوت چندانی با نسل های قبلی خود ندارد، یکی از جدی‌ ترین رقبا برای گوشی های میان رده جدید شیائومی است و می‌تواند مرز میان موبایل های میان رده و بالارده را کم‌رنگ‌تر از همیشه کند.....

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52S

سامسونگ بعد از ارائه پردازنده های اختصاصی خود (اگزینوس Exynos) رو نمایی کرد بیشترین گوشی های میان رده ی خودش را با این پردازنده روانه بازار کرد ولی هنوز اگزینوس نتوانسته عملکرد اسنپدراگون را به جا آورد. به همین دلیل دوباره رفت سراغ اسنپدراگون ها و توی گوشی های سری A52 از این پردازنده ها استفاده کرد. جدید ترین عضو این خانواده یعنی A52s 5G قوی ترین پردازنده اسنپدراگون رو همراه خودش داره و همین اتفاق باعث شده گوشی جدیدی تولید بشه. البته این سیاست منطقی به نظر میاد که با بهبود بخش پردازشی سری جدید ساخته نشه و سری های قدیمی رو به پردازنده های قوی تر مجهز کنیم. توی این مطلب در مورد بررسی گوشی ای 52 اس 5 جی صحبت میکنیم و این گوشی رو به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار میدیم. حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا گوشی a52s رو با رقبای خودش مقایسه کنیم!.....

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نسخه جهانی گوشی Redmi 9 شیائومی با نام Redmi 9 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد یک پیشنهاد جذاب و یک میان رده عالی از همان ابتدا باشد. به راحتی می توان Redmi 9 را با Redmi 9 Prime برای بازار هند اشتباه گرفت و اشکالی ندارد. هر دو گوشی تقریباً یکسان هستند. گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 دارای NFC میباشد و  در حالی که Redmi 9 Prime دارای پوشش ضد آب است.

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core یکی از جدیدترین گوشی های ارزان سامسونگ با قابلیت‌های فنی مناسب است که می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نمی‌خواهند پول زیادی بابت خرید یک گوشی هوشمند پرداخت کنند. اگر قصد خرید بهترین گوشی ارزان 2022 را دارید، در بررسی سامسونگ A03 Core همراه با ما باشید.....

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A02

سامسونگ چند وقتی بود قید گوشی های اقتصادی رو زده بود اما به خودش اومد و دید رقیب اصلیش توی این بازه قیمتی یعنی شیائومی داره بازار رو مال خودش میکنه. به همین دلیل وارد این بخش از بازار گوشی های هوشمند شد. ورودش توی این بخش از بازار با معرفی GALAXY A02 صورت گرفت. این گوشی اواخر ژانویه 2021 معرفی شد و از همون روز معرفی وارد بازار شد. همونطور که گفتم این گوشی یکی از گوشی های به شدت اقتصادی بازار محسوب میشه و توی بازار بین 2 تا 3 میلیون تومان معامله میشه. همراه موبونیوز باشید تا ببینیم A02 سامسونگ تونسته رقبای خودش توی این بازه قیمتی رو پشت سر بذاره یا نه؟......

چرا باید اپلیکیشن‌ های چراغ قوه را کنار بگذارید؟

زمانی اپلیکیشن‌های چراغ قوه بسیار کاربردی بودند. اما آن روزها دیگر سپری شده و به همین خاطر دیگر نباید از چنین اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید. باید خاطرنشان کنیم سال‌ها قبل گوشی‌های هوشمند از فلش دوربین استفاده نمی‌کردند و مثلا اپل از سال ۲۰۱۰ برای آیفون ۴ به بهره‌گیری از فلش دوربین روی آورد. حتی بعد از راه‌یابی فلش به ماژول دوربین گوشی‌های مختلف، اندروید و iOS در ابتدا از قابلیت نرم‌افزاری برای فعال‌سازی چراغ‌قوه بهره نمی‌بردند و به همین خاطر اپلیکیشن‌های چراغ قوه وارد عمل شدند.....

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A13

بررسی سامسونگ گلکسی A13

گلکسی A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های سطح پایه است که به خانواده گلکسی A می‌پیوندد. ما نسخه 4G را برای بررسی داریم که در حال حاضر در هند و اروپا به فروش می رسد. گلکسی A13 5G نیز وجود دارد که به صفحه نمایش 90 هرتز و چیپست مدیاتک Dimensity 700 ارتقا می یابد، اما در غیر این صورت کاملاً شبیه به نسخه 4G ما است.

زمان بارگذاری بازی‌ها در اندروید ۱۳ بسیار کمتر خواهد شد!!!!!!

اینطور که به نظر می‌رسد، گوگل می‌خواهد قابلیتی را به اندروید ۱۳ اضافه کند که طی آن زمان بارگذاری بازی‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

این موضوع را زیاد شنیده‌ایم موافقید؟ کاهش زمان بارگذاری بازی‌ها به لطف قابلیتی جدید در سیستم‌عامل اندروید. البته در عمل هم یک سری بهبودی‌هایی را شاهد بودیم اما خیلی روی چنین چیزی مانور داده نشده است و فعلا که بیشتر فقط حرف بوده تا عمل. حال بار دیگر شاهد مطرح شدن چنین خبری هستیم مبنی براینکه در اندروید ۱۳ کاربران دیگر نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای بارگذاری بازی‌ها منتظر بمانند چرا که ظاهرا این سیستم‌عامل قابلیتی دارد که می‌تواند این زمان را به شکل قابل توجهی کاهش دهد....