جی اس ام موبایل

آموزش حذف FRP در گوشی های سامسونگ

FRP چیست؟

FRP مخفف Factory Reset Protection است. این یک ویژگی امنیتی است که Google در دستگاه‌های Android Lollipop 5.1 و بالاتر تعبیه کرده است تا در صورت سرقت چنین دستگاهی به عنوان یک ایمن خرابی عمل کند. اگر FRP را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید، هیچ کس نمی تواند گوشی را به حالت کارخانه بازنشانی کند و از آن استفاده کند بدون اینکه ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد حساب Google خود شوید. این به نظر خبر بدی برای سارقان تلفن است، اما خبر خوبی برای صاحب تلفن.

بازنشانی کارخانه، تمام تنظیمات گوشی شما را به تنظیمات پیش‌فرض برمی‌گرداند و همه فایل‌ها، برنامه‌های دانلود شده و رسانه‌های ارزشمند شما را حذف می‌کند. به همین دلیل است که دارندگان تلفن های اندرویدی اطمینان حاصل می کنند که حساب های Google خود را تنظیم می کنند و در نتیجه FRP را در دستگاه فعال می کنند. بنابراین، اگر بازنشانی به تنظیمات کارخانه روی گوشی انجام شود، قبل از انجام هر کاری روی گوشی، باید به حساب Google خود وارد شوید. همچنین در صورت داشتن چندین حساب می توانید به هر یک از حساب های Google خود وارد شوید.

باید توجه داشته باشید که اگر بازنشانی کارخانه مجاز باشد، یعنی از تنظیمات و بازنشانی به داده های کارخانه انجام شود. بنابراین، هنگام راه اندازی دستگاه پس از این نوع تنظیم مجدد، نیازی به ورود به حساب Google خود نخواهید داشت.

چگونه روی دستگاه اندرویدی سامسونگ کار می کند؟

قبل از اینکه در این مورد بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید، باید با جزئیات دقیق حساب Google از زمان راه‌اندازی تلفن وارد شوید. حتی اگر تلفن خود را تحویل دهید یا آن را بفروشید، مالک جدید آن را بدون وارد شدن این حساب "مالک" بازنشانی نمی کند. اگر بتوانید وارد شوید یا مالک جدید گوشی را وادار به ورود به سیستم کنید، می توانید آن را بازنشانی کنید و جزئیات ورود خود را ایجاد کنید. 

فقط صاحب تلفن می تواند به حساب Google وارد شود و به طور خلاصه بازنشانی کارخانه را انجام دهد. با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات ورود خود را به شخصی بدهید تا خودش بازنشانی را انجام دهد، مطمئن شوید که بلافاصله بعد از آن آن را تغییر داده‌اید، به خصوص اگر رمز عبور مربوط به حساب‌های دیگر باشد. تا 72 ساعت آینده، حساب Google خود را از تلفن دیگر حذف نکنید تا از دسترسی به حساب خود قفل نشوید.

Samsung FRP Bypass بدون کامپیوتر

برای دور زدن قفل FRP سامسونگ بدون استفاده از رایانه، موارد زیر را انجام دهید:

مرحله 1. تلفن خود را روشن کنید، زبانی را انتخاب کنید و دستگاه را به یک اتصال Wi-Fi متصل کنید.

مرحله 2. "بعدی" را انتخاب کنید و پس از چند ثانیه، ورود به سیستم Google نشان داده می شود.

مرحله 3. دکمه "Home" را سه بار فشار دهید تا "Voice to Text" فعال شود.

مرحله 4. اکنون، یک طرح کلی "L" را روی تلفن خود بکشید، و لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد. روی «تنظیمات تبدیل نوشتار به گفتار» دو ضربه سریع بزنید.

مرحله 5. دکمه Home را دوباره سه بار فشار دهید تا Voice to Text غیرفعال شود. با سه بار ضربه زدن روی نماد پشت نیز به تنظیمات گوشی بروید.

مرحله 6. تب مرورگر اینترنت در قسمت «راهنمای کاربر» در بالای صفحه باز خواهد شد.

مرحله 7. "Samsung Galaxy Apps" را جستجو کنید و به وب سایت رسمی برنامه های اندروید سامسونگ بروید.

مرحله 8. دوباره "UC Browser" را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

مرحله 9. می‌توانید برای تکمیل دانلود، یک حساب سامسونگ بسازید، یا اگر آن را دارید، می‌توانید از حسابی که از قبل دارید استفاده کنید. برنامه UC Browser را نصب کنید.

مرحله 10. برنامه را اجرا کنید و هر apk بای پس FRP سامسونگ قابل اعتماد را دانلود کنید، سپس آن را نصب کنید.

>>دانلود بهترین نرم افزار برای حذف frp سامسونگ

مرحله 11. در صفحه "Retype Password"، روی سه نقطه ای که در سمت راست بالای صفحه گوشی خود می بینید ضربه بزنید. گزینه ورود به سیستم مرورگر را انتخاب کنید.

مرحله 12. نام کاربری و رمز عبور حساب Google جدید ایجاد کنید و گوشی را مجددا راه اندازی کنید.

مرحله 13. اکنون می‌توانید هنگام بازنشانی کارخانه‌ای، بدون ورود به حساب Google اولیه خود از سامسونگ خود استفاده کنید.