جی اس ام موبایل

اگر می خواهید از تلفن همراه قدیمی خود با یک اپراتور جدید استفاده کنید، باید بدانید که چگونه گوشی را فلش کنید. به فلاشینگ برنامه ریزی مجدد نیز گفته می شود. همچنین می‌توانید گوشی خود را به نمایندگی‌های مجاز تلفن همراه ببرید تا آن را برای شما فلش کنند، اما می‌توانید نحوه فلش کردن گوشی خود را خودتان یاد بگیرید.

چیزهایی که باید بدانید
فلش کردن گوشی به برنامه ریزی مجدد برای استفاده با اپراتور جدید اشاره دارد.
هنگام فلش کردن گوشی در خانه، خطراتی مانند باطل شدن گارانتی یا خاموش شدن کامل دستگاه وجود دارد.
نمایندگی های مجاز تلفن همراه می توانند گوشی را برای شما فلش کنند.

1.کار با تجهیزات مناسب
مطمئن شوید که می خواهید یک گوشی CDMA را فلش کنید. CDMA مخفف Code Division Multiple Access است. اگر مطمئن نیستید که گوشی شما CDMA است یا خیر، باتری را بردارید و به دنبال یک ماژول شناسایی مشترک (سیم کارت) قابل جابجایی در زیر باتری بگردید. اگر سیم کارت وجود ندارد، شما در واقع یک تلفن CDMA دارید که می تواند فلش شود.
تلفن های GSM (سیستم جهانی برای ارتباطات سیار) را نمی توان فلش کرد (مانند AT&T و T-Mobile). Metro، Sprint، Cricket، Boost، Verizon و بسیاری دیگر CDMA هستند و بنابراین می توان آنها را فلش کرد زیرا توسط سیم کارت کنترل نمی شوند. 
تلفن شما همچنین باید دارای یک ESN (شماره سریال الکترونیکی) تمیز باشد - یعنی هرگز نباید گم شده یا دزدیده شده باشد.

2.کابل USB خود را خارج کنید. همان چیزی که برای اتصال به رایانه خود برای دانلود موسیقی استفاده می کنید و هر چه نیست در این فرآیند استفاده می شود.

3.نرم افزار فلش سازگار را جستجو کنید. چندین برنامه فلش با کاربری آسان وجود دارد که فلش را آسان می کند و حتی دانلود برخی از آنها رایگان است. قبل از اقدام به فلش کردن، مطمئن شوید که گوشی انتخابی با گوشی خاص شما کار می کند.
به عنوان مثال می توان به Easyflasher.com و CDMA-ware.com اشاره کرد. قبل از اینکه با یک برنامه ناکافی یا ناسازگار به تلفن خود آسیب وارد کنید، اطراف خود را جستجو کنید.

برنامه فلش مورد نظر خود را در رایانه خود دانلود کنید و فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید. دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و آنها را با دقت دنبال کنید. پس از خواندن دستورالعمل ها، می توانید گوشی خود را در عرض 15 یا 20 دقیقه فلش کنید.
از آنجایی که تنظیمات هر گوشی کمی متفاوت است، نمی توان دستورالعمل های گام به گام را در اینجا بیان کرد. با این حال، به طور کلی چند چیز وجود دارد که باید بدانید که ما سعی خواهیم کرد آنها را پوشش دهیم.

درایورها را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که گوشی شما به روز است یا نه، دریافت جدیدترین نسخه آنلاین بسیار ساده است. تا زمانی که شماره مدل یا نام گوشی خود را بدانید، می توانید از آن استفاده کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید آن را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید.
قبل از فلش زدن مطمئن شوید که تمام درایورهای مورد نیاز خود را دارید! در غیر این صورت ممکن است فرآیند کار نکند. برای انجام این کار به وب سایت شرکت تلفن خود (به عنوان مثال، سامسونگ) مراجعه کنید.

>>فلش دستی گوشی جی پلاس p10

3.اصول اولیه را بدانید. نرم افزار از شما می پرسد که اپراتور اصلی شما چیست، به چه چیزی فلش می کنید، و مدل و مدل گوشی شما. همچنین از شما می خواهد که بین «نیم فلاش» و «فلاش کامل» یکی را انتخاب کنید. "نیم فلاش" فقط گفتگو و متن است، نه چیز دیگری.

4.MEID و ESN خود را بشناسید. اگر وارد برنامه‌ای شوید که از آن برای فلش کردن استفاده می‌کنید، می‌توانید گوشی را "خوانده" کنید، که سپس تمام اطلاعات مورد نیاز برای ادامه روند را در اختیار شما قرار می‌دهد. یا می توانید از قبل وارد آن شوید. MEID و ESN را می‌توانید در زیر باتری تلفنتان پیدا کنید.
اگر MEID دسامبر باشد 18 رقم (با 2 شروع می شود) یا اگر MEID Hex باشد 15 عدد و حروف خواهد بود.
ESN دارای 8 عدد خواهد بود و احتمالاً دارای برچسب PESN خواهد بود.

5.گوشی خود را شناسایی کنید نرم افزار شما باید گزینه ای برای شناسایی گوشی شما داشته باشد و امکان خواندن آن را فراهم کند. اگر این کار را انجام دهید، لازم نیست نگران تعیین پورت COM خودتان باشید - باید بتواند آن را برای شما تشخیص دهد.
اگر از شما کد باز کردن قفل شما را می‌پرسد، برای تلفن‌های Verizon این همیشه شش صفر است. گزینه های کمتر رایج، اما همچنان ممکن، شش یک یا شش سه هستند.
برخی از تلفن‌ها ممکن است از شما بخواهند که PRL را درگیر کنید. در ایالات متحده، کد *228 (برای Verizon/MetroPCS/US Cellular) و ##873283# («به‌روزرسانی»، در صورتی که متوجه نشدید) برای Sprint است. در کانادا، برای Telus Mobility 22803* است.
اگر بنا به دلایلی پورت COM به شما کمک می کند، می توانید به صورت دستی از طریق Device Manager خود، پورت آن را پیدا کنید.

6."نوشتن" را انتخاب کنید. اکثر نرم افزارها از شما می خواهند "نوشتن" را انتخاب کنید و سپس از شما می خواهند که تایید کنید. هنگامی که "بله" را انتخاب کردید، گوشی فلش می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. خودشه! شما تمام شده اید. تقریباً خیلی آسان است، نه؟

آموزش حذف FRP در گوشی های سامسونگ

FRP چیست؟

FRP مخفف Factory Reset Protection است. این یک ویژگی امنیتی است که Google در دستگاه‌های Android Lollipop 5.1 و بالاتر تعبیه کرده است تا در صورت سرقت چنین دستگاهی به عنوان یک ایمن خرابی عمل کند. اگر FRP را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید، هیچ کس نمی تواند گوشی را به حالت کارخانه بازنشانی کند و از آن استفاده کند بدون اینکه ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد حساب Google خود شوید. این به نظر خبر بدی برای سارقان تلفن است، اما خبر خوبی برای صاحب تلفن.

بازنشانی کارخانه، تمام تنظیمات گوشی شما را به تنظیمات پیش‌فرض برمی‌گرداند و همه فایل‌ها، برنامه‌های دانلود شده و رسانه‌های ارزشمند شما را حذف می‌کند. به همین دلیل است که دارندگان تلفن های اندرویدی اطمینان حاصل می کنند که حساب های Google خود را تنظیم می کنند و در نتیجه FRP را در دستگاه فعال می کنند. بنابراین، اگر بازنشانی به تنظیمات کارخانه روی گوشی انجام شود، قبل از انجام هر کاری روی گوشی، باید به حساب Google خود وارد شوید. همچنین در صورت داشتن چندین حساب می توانید به هر یک از حساب های Google خود وارد شوید.

باید توجه داشته باشید که اگر بازنشانی کارخانه مجاز باشد، یعنی از تنظیمات و بازنشانی به داده های کارخانه انجام شود. بنابراین، هنگام راه اندازی دستگاه پس از این نوع تنظیم مجدد، نیازی به ورود به حساب Google خود نخواهید داشت.

چگونه روی دستگاه اندرویدی سامسونگ کار می کند؟

قبل از اینکه در این مورد بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید، باید با جزئیات دقیق حساب Google از زمان راه‌اندازی تلفن وارد شوید. حتی اگر تلفن خود را تحویل دهید یا آن را بفروشید، مالک جدید آن را بدون وارد شدن این حساب "مالک" بازنشانی نمی کند. اگر بتوانید وارد شوید یا مالک جدید گوشی را وادار به ورود به سیستم کنید، می توانید آن را بازنشانی کنید و جزئیات ورود خود را ایجاد کنید. 

فقط صاحب تلفن می تواند به حساب Google وارد شود و به طور خلاصه بازنشانی کارخانه را انجام دهد. با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات ورود خود را به شخصی بدهید تا خودش بازنشانی را انجام دهد، مطمئن شوید که بلافاصله بعد از آن آن را تغییر داده‌اید، به خصوص اگر رمز عبور مربوط به حساب‌های دیگر باشد. تا 72 ساعت آینده، حساب Google خود را از تلفن دیگر حذف نکنید تا از دسترسی به حساب خود قفل نشوید.

Samsung FRP Bypass بدون کامپیوتر

برای دور زدن قفل FRP سامسونگ بدون استفاده از رایانه، موارد زیر را انجام دهید:

مرحله 1. تلفن خود را روشن کنید، زبانی را انتخاب کنید و دستگاه را به یک اتصال Wi-Fi متصل کنید.

مرحله 2. "بعدی" را انتخاب کنید و پس از چند ثانیه، ورود به سیستم Google نشان داده می شود.

مرحله 3. دکمه "Home" را سه بار فشار دهید تا "Voice to Text" فعال شود.

مرحله 4. اکنون، یک طرح کلی "L" را روی تلفن خود بکشید، و لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد. روی «تنظیمات تبدیل نوشتار به گفتار» دو ضربه سریع بزنید.

مرحله 5. دکمه Home را دوباره سه بار فشار دهید تا Voice to Text غیرفعال شود. با سه بار ضربه زدن روی نماد پشت نیز به تنظیمات گوشی بروید.

مرحله 6. تب مرورگر اینترنت در قسمت «راهنمای کاربر» در بالای صفحه باز خواهد شد.

مرحله 7. "Samsung Galaxy Apps" را جستجو کنید و به وب سایت رسمی برنامه های اندروید سامسونگ بروید.

مرحله 8. دوباره "UC Browser" را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

مرحله 9. می‌توانید برای تکمیل دانلود، یک حساب سامسونگ بسازید، یا اگر آن را دارید، می‌توانید از حسابی که از قبل دارید استفاده کنید. برنامه UC Browser را نصب کنید.

مرحله 10. برنامه را اجرا کنید و هر apk بای پس FRP سامسونگ قابل اعتماد را دانلود کنید، سپس آن را نصب کنید.

>>دانلود بهترین نرم افزار برای حذف frp سامسونگ

مرحله 11. در صفحه "Retype Password"، روی سه نقطه ای که در سمت راست بالای صفحه گوشی خود می بینید ضربه بزنید. گزینه ورود به سیستم مرورگر را انتخاب کنید.

مرحله 12. نام کاربری و رمز عبور حساب Google جدید ایجاد کنید و گوشی را مجددا راه اندازی کنید.

مرحله 13. اکنون می‌توانید هنگام بازنشانی کارخانه‌ای، بدون ورود به حساب Google اولیه خود از سامسونگ خود استفاده کنید.

برترین ابزار ها برای استخراج اطلاعات گوشی در مستر اختاپوس!!!

معرفی ابزار UFED

در دسترس UFED Touch Ultimate و UFED Classic Ultimate، آنالیز فیزیکی UFED: پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

معرفی ابزار Oxygen

Oxygen Forensic® Detective ورژن 15.1 یک پلت فرم نرم افزار قانونی همه کاره است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا، پشتیبان گیری از دستگاه، UICC و کارت های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف گسترده‌ای از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux بیابد و استخراج کند.

معرفی ابزار Md-Next

این نرم افزار چیست ؟ یک نرم افزار جامع و کامل برایحذف قفل لاک اسکرین بدون حذف اطلاعات

نرم افزار MD-Next چه ورژنهای اندرویدی ساپورت میکند ؟ ساپورت ورژنهای اندروید 8 – 9 – 10 – 11 – 12

این نرم افزار چه مدلهایی ساپورت میکند ؟ پشتیبانی 90% مدلها

آیا نیاز به دانگل یا باکس دارد ؟ خیر ، بصورت نرم افزار قابل استفاده میباشد

آیا میتوان در چند سیستم استفاده کرد ؟ خیر فقط در یک سیستم 1PC

پراستفاده ترین ابزارهای آنلاک موبایل

سلام، دوستان در این مقاله به مفیدترین ابزار برای باز کردن قفل دستگاه های تلفن همراه می پردازیم

در این زمان ما مشکلات زیادی با گوشی های هوشمند و ابزارهای خود داریم.

اگر با مشکلی مواجه شدیم باید به تعمیرگاه یا مرکز خدمات موبایل مراجعه کنیم.

لیست ابزارها:

  • MRT Key
  • UMT Key
  • UFI Box
  • Miracle Thunder
  • EFt Pro
  • Unlock Tool
  • Hydra Tool
  • Z3x Tool
  • Ifree Box

MRT Key:

کلید MRT دانگل ابزار تعمیر موبایل است.
نوآوری جدید تعمیر نرم افزار تلفن همراه بصورت دائمی می تواند بسیاری از دستگاه های تلفن همراه اندرویدی را باز کند.

این ابزار در سراسر CPU MTK و CPU Snapdragon باز می شود

این ابزار به سادگی بیش از حد توسط هر کاربری استفاده می شود.

این ابزار برای گوشی های سامسونگ قابل استفاده نیست، برند دیگری آنلاک می شود، برنامه نویسی مجدد می شود و فریمور فلش می شود.

این ابزار برای Vivo، Oppo و Huawei بهترین است.

IFree Box

جعبه IFree
یک جعبه فول پاور برای دستگاه های IOS است

با این کار می‌توانید آیفون و آی‌پد را پس از تغییر آی‌سی وای‌فای، وای‌فای غیر فعال کنید

با این کار می توانید فلش آیفون و آیپد را با ارور iTunes مانند ارور 9 رفع کنید

ابزار  Unlock Tool:

انلاک تولز ابزاری است که برای آنلاک بوتلودر ، آنلاک شیائومی اکانت (بایپس)، قفل گوگل (FRP) ، فلش و آنبریک و …

برای گوشی های شیائومی ، سامسونگ ، هواوی ، ویوو ، اوپو و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 خرید اکانت unlock tool

در مقالات بعدی به معرفی ابزارهای دیگر خواهیم پرداخت.

 باز کردن رمز گوشی اندرویدی با نرم افزار UFED 7.53.0.24

نرم افزار UFED چیست؟
UFED (دستگاه استخراج پزشکی قانونی جهانی) یک سری محصولات شرکت اسرائیلی Cellebrite است که برای استخراج و تجزیه و تحلیل داده ها از دستگاه های تلفن همراه توسط سازمان های مجری قانون استفاده می شود.

Cellebrite UFED چگونه کار می کند؟
Cellebrite چند محصول مختلف دارد، اما در اینجا، یک سیستم دو قسمتی در بازی وجود دارد: بخش اول، به نام UFED (که مخفف Universal Forensic Extraction Device) است، داده ها را از یک دستگاه تلفن همراه استخراج می کند و از آن در یک نسخه پشتیبان تهیه می کند. رایانه شخصی ویندوز و بخش دوم به نام Physical Analyzer، تجزیه و ایندکس می کند.

آیا Cellebrite می تواند قفل همه تلفن ها را باز کند؟
Cellebrite مجموعه‌ای از کیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را می‌سازد که برای باز کردن قفل گوشی‌های آیفون و اندروید و استخراج بیشتر اطلاعات روی آن‌ها طراحی شده است.

نرم افزار Cellebrite برای چه مواردی استفاده می شود؟
Cellebrite یک شرکت اطلاعات دیجیتال اسرائیلی است که ابزارهایی را برای مجریان قانون فدرال، ایالتی و محلی و همچنین شرکت های سازمانی و ارائه دهندگان خدمات برای جمع آوری، بررسی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده های دیجیتال ارائه می دهد.

هزینه UFED چقدر است؟
Cellebrite Universal Forensal Extraction Device (UFED) ابزاری پیشرفته است که توسط مجریان قانون برای شکستن تلفن های همراه استفاده می شود. یک واحد جدید حدود 6000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

پلیس چگونه داده ها را از تلفن ها استخراج می کند؟
وقتی پلیس یک UFED را به تلفن همراه شما متصل می کند، می تواند محتویات آن را مستقیماً روی دستگاه دانلود کند. از صفحه نمایش، افسر ممکن است لیست مخاطبین، سابقه تماس، پیام های متنی، فایل های شبکه های اجتماعی، دانلودها، تاریخچه مرورگر، تصاویر و ویدیوها و حتی آهنگ های زنگ شما را استخراج کند.

آیا Cellebrite می تواند اطلاعات حذف شده آیفون را بازیابی کند؟
استخراج منطقی آیفون SE نویسنده با استفاده از Cellebrite UFED. منبع: Privacy International. اعداد قرمز داخل پرانتز نشان دهنده بازیابی موارد حذف شده است. بنابراین استخراج منطقی Cellebrite UFED می تواند داده های حذف شده را بازیابی کند.

چگونه سلبریت را به روز کنم؟
به MyCellebrite بروید و در بخش «محصولات و مجوزها»، می‌توانید نسخه‌های مختلف UFED را ببینید و یادداشت‌های انتشار را بخوانید. در بخش «افزونه‌ها»، هر ابزاری را که برای به‌روزرسانی نیاز دارید دانلود کنید. پایگاه داده دسته‌بندی برنامه UFED، مدیر مجوز، بسته کاهش رتبه APK یا موارد دیگر.

دانلود نرم افزار UFED 7.53.0.24

 فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

ویژگی های روت سامسونگ J730F | J7 Pro اندروید 7.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

آموزش شناسايي شماره ساخت دستگاه سامسونگ:

ابتدا جهت شناسايي باينري دستگاه بايد Build Number يا شماره ساخت گوشي را به دست بياريد.

براي اين کار دو روش وجود دارد:

2- شناسايي در تنظيمات گوشي

2- شناسايي در ريکاوري مود

جهت دیدن آموزش کامل اینجا کلیک کنید.

نکات قابل توجه در مورد سامسونگ J730F

  • با نصب فایل روت سامسونگ J730F تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. در صورت نیاز حتما از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.
  • پس از نصب فایل روت سامسونگ J730F وضعیت Knoxدستگاه یک خواهد شد و گارانتی باطل میگردد.
  • هنگام انتخاب فایل روت گوشی J7 Pro حتما به مدل, اندروید و باینری دقت کنید. 
  • قبل از خرید فایل دقت داشته باشید تمام امنیت های گوشی اعم از FRP, OEM, KG, RMM, Reactivation Lock, Crom Service و بوتلودر دستگاه در دانلودینگ خاموش باشد. در صورت نادیده گرفتن این نکته وبسایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال نصب نشدن فایل ندارد.

دانلود فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro باینری 2

دانلود فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro باینری 1

باز کردن رمز گوشی با نرم افزار UFED

نرم افزار UFED 4PC یک نرم افزار مقرون به صرفه،راحت و انعطاف پذیر است که کاربر می تواند با استفاده از آن  داده های جامع را در هر مکانی چه در آزمایشگاه چه در مکانی دور،در لبتاپ یا رایانه شخصی خود جمع آوری کند.

با این نرم افزار می توان قفل لاک اسکرین را بدون اینکه اطلاعاتی از دست برود حذف کرد. این نرم افزار همه ورژنهای اندروید 8 به بالا را ساپورت می کند.همچنین این نرم افزار تقریبا 90 درصد مدلهای گوشی را ساپورت می کند.با خرید و تهیه این نرم افزار می توان در یک سیستم PC به صورت نامحدود و بدون انقضا زمانی از امکانات آن بهره برد و نیاز به فعالسازی سالانه ندارد.مزیت این نرم افزار این است که حتی با تغییر ویندوز سیستمتان هم،این نرم افزار همچنان سیستم شما را شناسایی کرده  و مجددا قابل نصب و اجراست.فقط در صورتی که قطعات سیستم شما عوض شود این نرم افزار دیگر روی سیستم شما کارایی ندارد و مجددا باید این نرم افزار را تهیه نمائید.

پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

قابلیت های پیشرفته برای Physical Analyzer:
در iOS
رد رمز عبور ساده و پیچیده در حین انجام فیزیکی و استخراج فایل سیستم در دستگاه های انتخاب شده در حال اجرا iOS 3.0 یا بالاتر از جمله iOS 6
رمزگشایی و رمزگشایی داده ها، برنامه های کاربردی و رمزنگاری واقعی در زمان واقعی در زمان واقعی در حالی که نشان دادن کاربر کلمه عبور
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها

اندروید
رمزگشایی پیشرفته تمام استخراج فیزیکی بر روی دستگاه هایی که هر نسخه اندرویدی را اجرا می کنند انجام شده است
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها و فایل های برنامه

رمزگشایی
مجموعه ای غنی از داده ها
شامل تقویم، سیاهههای تماس، تماس با SMS، MMS، چت، برنامه های کاربردی
محتوای تجزیه شده برجسته در Hex
موقعیت دقیق را برای هر ورودی محتوای رمزگشایی نشان می دهد، که امکان بررسی کامل بین داده های تجزیه و تحلیل شده و Hex را فراهم می کند.

برای اینکه از امکانات دیگر این نرم افزار اطلاع پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

آموزش روت اندروید11

اگر شما از کاربران گوشی‌های اندرویدی باشید، حتماً کلمه روت Root گوشی را شنیده‌اید.روت به معنای دسترسی بیشتر به سیستم عامل اندروید است که پس از گذشت مدت زمانی متوجه می‌شوید.که برخی از اپلیکیشن‌ها هستند که نیاز دارند تا گوشی شما حتماً روت Root شده باشد تا بتوانید از آن اپلیکیشن استفاده کنید.

روت Root چیست؟

برای روت دستگاههای اندرویدی چندین روش وجود دارد :

۲ روشی که بیشتر استفاده میشود یکی روش روت با مجیسک (Magisk) است و روش دیگر دانلود فایل های روت آماده که سایت eftsu یکی از معروفترین سایتها برای دانلود فایل روت است.توجه داشته باشید که غیر از ۲ روش بالا چند روش دیگر نیز وجود دارد اما فقط روی تعداد محدودی از مدلها جواب میدهد به همین دلیل ما روشی که بیشترین استفاده را دارد ذکر میکنیم.

 نکته بسیار مهم قبل از روت کردن گوشی:

قبل از روت کردن حتما از اطلاعات مورد نیازتون بکاپ بگیرید چرا که امکان داره حین روت کردن خطایی یا مشکلی رخ بده که مجبور بشید برای حل اون گوشی رو فلش کنید.

آموزش روت کردن گوشی اندروید با Magisk

ابزار Magisk در بیشتر گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر از آن، کارایی دارد. البته گوشی‌های گوگل پیکسل و تعدادی از مدل‌های سونی را می‌توان به عنوان استثناء دانست. شما می‌توانید یک لیست کامل از مسائل مربوط به سازگاری را در قسمت رسمی توسعه‌دهندگان XDA مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که ابزار Magisk روی دستگاه‌هایی که قابلیت حفاظت SafetyNet آن‌ها ویرایش شده است، عمل نخواهد کرد. قبل از شروع کار، باید کلیه روش‌های قبلی روت کردن گوشی های اندرویدی را لغو کرده یا رام مربوطه را هم فلش کنید.

برای روت کردن گوشی اندروید با استفاده از Magisk به دو مورد مهم نیاز خواهید داشت:

  • ریکاوری سفارشی (Custom Recovery) همانند TWRP
  • برنامه Magisk Manager

ابزار Magisk را نصب کنید

شما باید Magisk Manager را نصب کنید. در صورتی که قبلا چنین کاری را انجام نداده‌اید، لازم است به گوشی اندروید خود اجازه دهید تا برنامه‌ها را از منابع ناشناخته نصب کند. در ادامه باید برنامه Magisk Manager را اجرا کنید. شما باید به سه نشانگر بزرگ روی صفحه اصلی که همه آن‌ها با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند، توجه کنید. در صورتی که نصب Magisk با موفقیت انجام شود، رنگ قرمز آن به سبز تغییر پیدا خواهد کرد.

شما باید کشوی ناوبری را از لبه سمت چپ صفحه بکشید، سپس گزینه نصب (Install) را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه مربوط به دانلود (Download) ضربه بزنید. هم اکنون آخرین نسخه پایدار Magisk.Zip روی گوشی شما دانلود خواهد شد. در ادامه باید از طریق TWRP فلش شود، بنابراین گوشی خود را خاموش کرده و بوت کنید تا بازیابی انجام شود.

هم اکنون باید ZIP را به روش عادی فلش کنید. در حالت ایده‌آل باید در ابتدا یک نسخه پشتیبان از Nandroid تهیه کنید. در ادامه وارد قسمت Install شده و مسیر خود را به جایی که فایل Magisk ذخیره کرده‌اید، وارد شوید. فایل را انتخاب کرده و نوار پایین صفحع را برای نصب بکشید. پس از انجام کار، گوشی هوشمند خود را مجددا راه‌اندازی کنید.

دانلود فایل روت گوشی های سامسونگ

آموزش روت اندروید 11

آموزش روت سامسونگ A022G | A02 

آموزش روت سامسونگ A107F | A10s

آموزش روت سامسونگ G780F | S20 FE

اندروید از سیستم عامل‌هایی است که امکانات زیادی را در زمینه شخصی ‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ اما این‌ها به ‌سادگی قابل دسترس همه کاربران نیست. درنتیجه لازم است کاربران اگر تمایل به شخصی سازی بیشتر دستگاه اندرویدی خود دارند، آن را روت کنند. روت کردن درواقع امکان دسترسی به سیستم فایل‌ها و کدهای اندروید را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید آن طور که می‌خواهید گوشی را تنظیم کنید.

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

روت گوشی سامسونگ

برای روت گوشی سامسونگ در اکثر مدل‌ها توسط ویندوز شما نیاز دارید که برنامه Odin را روی گوشی خود نصب و آن را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. با همه این‌ها به یاد داشته باشید که روت گوشی سامسونگ نیز می‌تواند خطرات خاص خود را داشته باشد و خطرات آن با تغییر سیستم عامل نیز کمتر نخواهد شد. یعنی نمی‌توان امیدوار بود که اگر به جای ویندوز از کامپیوتر مک یا مبتنی بر لینوکس در روت گوشی سامسونگ استفاده شود، خطرات و ریسک‌ها کمتر خواهد بود.

روت گوشی هواوی

کاربران برخی از گوشی‌ها همچون هواوی و دستگاه‌های آنر امکان روت کردن گوشی هواوی خود را ندارند. درواقع هواوی در سال 2018 امکان درخواست کد را برای بوت لودر غیرفعال کرد. اگر شما همچنان تمایل به روت دستگاه هواوی و یا آنر خود دارید، باید از برنامه شخص سوم همچون DC-Unlocker و یا FunkyHuawei کمک بگیرید.

چطور گوشی خود را از روت خارج کنیم؟

به دلایل مختلف شما ممکن است از روت کردن گوشی خود پشیمان شده باشید و بخواهید آن را به حالت اولیه در بیاورید. برای این کار می‌توانید از برنامه SuperSU کمک بگیرید. به این ترتیب که بعد از نصب برنامه را باز کنید به تنظیمات بروید و روی گزینه Full Unroot ضربه بزنید. حالا باید روی Continue نیز ضربه بزنید تا خارج شدن از روت با موفقیت انجام شود. برنامه Universal Unroot نیز روش دیگری است که به شما در خارج کردن از روت کمک خواهد کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های روت گوشی

شاید روت کردن گوشی این روزها به اندازه گذشته محبوب نباشد، اما هنوز هم افرادی هستند که تجربه روت را ترجیح می‌دهند. اپلیکیشن‌های روت زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند کارهای زیادی را انجام دهید که در دستگاه‌های روت نشده انجام آن‌ها امکان ‌پذیر نیست. در ادامه می‌خواهیم بهترین برنامه‌های روت برای گوشی را معرفی کنیم.

دانلود فایل روت سامسونگ A013G | A01 Core

دانلود فایل روت سامسونگ A022G | A02

دانلود فایل روت سامسونگ A107F | A10s 

روت سامسونگ A226B |A22 5G

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

مشخصات فایل روت سامسونگ A226B | A22 5G اندروید 11

  • مدل فنی دستگاه : A226B
  • نسخه اندروید : 11
  • باینری قابل نصب : U3 – S3
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

Device model :A226B
Android version : 11
Installable binary : S3 – U3
Installer program : Odin
Root file type : Magisk

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

ویژگی های روت سامسونگ A226B | A22 5G اندروید 11

بدون نیاز به باکس دانلود و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

روت سامسونگ A530F |A8 2018

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

مشخصات فایل روت سامسونگ A530F |A8 2018 اندروید 9.0

  • مدل فنی دستگاه : A530F
  • نسخه اندروید : 9.0
  • باینری قابل نصب : U4 – S4
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

Device model :A530F
0.Android version :9
Installable binary : S4 – U4
Installer program : Odin
Root file type : Magisk

ویژگی های روت سامسونگ A530F | A8 2018 اندروید9.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

دانلود فایل روت سامسونگ A530F |A8 2018 اندروید 9.0

آموزش شناسایی شماره ساخت گوشی سامسونگ

 فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

  • برند دستگاه : G Plus
  • مدل دستگاه : P10 Plus
  • سی پی یو دستگاه : SPD
  • نوع فایل فلش : Cm2 File
  • نرم افزار رایت :دانگل Cm2-ماژول Sp2
  • زبان فارسی : دارد

نکات مهم قابل توجه :

🔘این رام توسط کارشناسان ما تست و در سایت قرار گرفته. توصیه مهم ما را جدی بگیرید برای اینکه دچار مشکل نشوید از فایل های تست شده معتبر ما استفاده نمایید. فایل های غیر معتبر موجود در فضای وب مشکل شما را دو چندان میکند.

🔘 گوشی و تبلت های چینی به علت تنوع زیاد ممکن است بعد از فلش دچار مشکل شوند. پس حتما قبل از فلش از رام آنها بکاپ تهیه شود تا در صورت مشکل خاموشی یا تصویر G Plus P10 Plus بتوان مشکل را برطرف کرد.

🔘 با نصب رام  جی پلاس P10 Plus تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. حتما از اطلاعات ضروری خود بکاپ تهیه نمایید.

🔘فایل های وبسایت را با آخرین نسخه نرم افزار WinRAR یا 7Zip استخراج نمایید.

دلایل نصب فایل فلش جی پلاس P10 Plus

✔ جهت فارسی سازی زبان دستگاه

✔ حل مشکل هنگ و ویروسی بودن

✔ در صورت فراموشی رمز گوشی

✔ حل مشکل تصویر دستگاه (در صورت نرم افزاری بودن مشکل)

✔ ترمیم بوت (خاموشی دستگاه) در صورت فلش اشتباه

✔ حل مشکلات نظیر نمایش ارور متوقف شدن برنامه ها

✔ مشکل ری استارت شدن خود به خود

لینک دریافت محصول:

فایل فلش جی پلاس P10 Plus

فایل روت گوشی سامسونگ N920C باینری 5

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

روت سامسونگ N920C|Note5 اندروید 7.0:

مشخصات فایل روت سامسونگ G920C |Note5 اندروید 7.0

  • مدل فنی دستگاه : G920C
  • نسخه اندروید : 7.0.0
  • باینری قابل نصب : U5 – S5
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

ویژگی های روت سامسونگ G920C| Note5 اندروید 7.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

آموزش شناسايي شماره ساخت دستگاه سامسونگ:

ابتدا جهت شناسايي باينري دستگاه بايد Build Number يا شماره ساخت گوشي را به دست بياريد.

براي اين کار دو روش وجود دارد:

1- شناسايي در تنظيمات گوشي

2- شناسايي در ريکاوري مود

جهت مشاهده ادامه آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل روت گوشی سامسونگ N920C باینری 5

مزایا و معایب روت کردن گوشی

روت Root  به معنای دسترسی بدون محدودیت به فایل‌های سیستمی گوشی و تبلت اندرویدی شماست.چرا که سازندگان گوشی‌های اندرویدی محدودیتی برای استفاده شما از گوشی یا تبلتتان به طور پیش فرض اعمال می‌کنند و شما نمی‌توانید برنامه‌هایی که سازنده گوشی به صورت پیش فرض نصب کرده است را پاک کنید.در اصل روت Root کردن پروسه‌ای است که به کاربر اندروید اجازه می‌دهد تا کنترل همه جانبه دستگاه خود را در اختیار بگیرد.به همین دلیل به آن دسترسی روت (Root Access) می‌گویند. ضمناً به عملی که این محدودیت را بر می‌دارد روت Root کردن یا Rooting می‌گویند.

روت کردن اندروید چه مزیت و خوبی‌هایی دارد؟

  • اصلی ترین دلیلی که کاربران مجاب به انجام عمل روت بر روی دستگاه خود می شوند. نصب برنامه هایی است که نیازمند دسترسی به روت هستند. از این برنامه ها می توان به برنامه لاکی پچر اشاره نمود.
  • دلیل بعدی ای که کاربران اقدام به Root گوشی می کنند، حذف برنامه های پیشفرضی است که در هنگام خرید گوشی وجود دارد. این برنامه ها در بیشتر مواقع غیر قابل استفاده هستند و تنها حافظه و منابع سخت افزاری گوشی را اشغال می کنند. پس با روت گوشی برخی از کاربران اقدام به حذف این برنامه های اضافی پیشفرض می کنند.
  • امکان گرفتن بکاپ و نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی
  • امکان نصب کاستوم رام: اکثر گوشی های اندروید پس از یک بار بروزرسانی دیگر به نسخه های بعدی این سیستم عامل آپدیت نخواهد شد. اما شما با نصب کاستوم رام می توانید نسخه های بالاتر اندروید را نیز تجربه کنید که این عمل نیازمند روت است.
  • مشاهده و ویرایش فایل های سیستمی که در حالت عادی قابل مشاهده نیستند.
  • امکان استفاده حداکثری از قدرت سخت افزار گوشی
  • تغییر رابط کاربری و تم گوشی های اندروید
  • مدیریت بهتر برنامه ها و تغییر محل نصب

روت کردن در اندروید چه خطراتی دارد؟

با این وجود روت کردن یکسری خطرات و معایبی نیز دارد که ممکن است شما را از انجام این عمل پشیمان کند.

  • باطل شدن گارانتی گوشی: روت کردن گوشی های دارای گارانتی باعث ابطال گارانتی آن خواهد شد. البته شما می توانید با آنروت کردن گوشی آن را به حالت اولیه برگردانید.
  • سوختن گوشی در هنگام روت: در برخی موارد که عمل روت با استفاده از نرم افزار ها و روش های غیر معتبر و ناصحیح انجام شود. ممکن است به گوشی شما آسیب برسد و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.
  • آسیب پذیر شدن گوشی در مقابل ویروس ها و بدافزار ها: پس از انجام روت، دسترسی به فایل های سیستمی آزاد شده و محدودیت های امنیتی که در مقابل ویروس ها و بد افزار ها وجود دارد از بین می رود. پس در نتیجه گوشی آسیب پذیر می شود و بهتر است برای رفع این مشکل اقدام به نصب آنتی ویروس نمایید.

دانلود فایل روت انواع مختلف گوشی سامسونگ

فایل روت گوشی سامسونگ A03S| A037F باینری 1

فایل root سامسونگ a127f u4

فایل root سامسونگ G570f U2

فایل روت J700F

راههای حل مشکل خاموشی گوشی های سامسونگ

شایع ترین علت خاموش شدن خودکار گوشی این است که باتری به درستی جا نمی گیرد.با فرسودگی، اندازه باتری یا فضای آن ممکن است در طول زمان کمی تغییر کند. این باعث می‌شود که باتری کمی شل شود و زمانی که گوشی خود را تکان می‌دهید، از رابط‌های تلفن جدا می‌شود.

شاید هم دلیل روشن نشدن گوشی شما این باشد که ممکن است باتری شما تمام شده باشد. سعی کنید یک کابل شارژ را به دستگاه خود وصل کنید، سپس آن را به پریز برق وصل کنید و گوشی را برای حدود 15 دقیقه استراحت دهید. اگر این کار کرد، باید آرم سامسونگ را ببینید.

چگونه گوشی سامسونگ خود را که روشن نمی شود تعمیر کنم؟

گوشی خود را حداقل 30 دقیقه شارژ کنید. دکمه پاور را چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در صفحه، روی Restart ضربه بزنید، یا دکمه روشن/خاموش را برای حدود 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا گوشی شما راه اندازی مجدد شود.

اگر تلفن به خودی خود روشن و خاموش شود چه باید کرد؟

سعی کنید گوشی خود را ریستارت کنید. ...
باتری آن را شارژ کنید ...
غیرفعال/تنظیم روشن/خاموش زمان‌بندی شده ...
برنامه های مشکوک را حذف نصب کنید. ...
بررسی کنید که آیا دکمه پاور گیر کرده یا معیوب است. ...
به روز رسانی سیستم را بررسی کنید. ...
به دنبال کمک حرفه ای باشید:

حل مشکل خاموشی گوشی های سامسونگ

حل مشکل خاموشی سامسونگ A125F باینری 1

 حل مشکل خاموشی سامسونگ A125F باینری 2

نحوه پیدا کردن شماره سریال گوشی

شماره مدل، شماره سریال و IMEI چیست؟
شماره سریال یک شماره منحصر به فرد است که توسط سازنده (مانند سامسونگ) برای کمک به شناسایی یک دستگاه خاص مانند تلفن، تبلت، تلویزیون و غیره اختصاص داده شده است. به عنوان مثال، شماره سریال گوشی شما با هر گوشی دیگری که سامسونگ ساخته است متفاوت خواهد بود. شماره سریال سازماندهی و پیگیری محصولات خود را برای سازندگان آسان تر می کند.

از طرف دیگر، IMEI یا MEID فقط برای تلفن ها یا سایر وسایل ارتباطی استفاده می شود. بسته به شرکت مخابراتی، دستگاه شما دارای IMEI یا MEID خواهد بود. این دو شماره با شماره سریال متفاوت است. آنها در سطح بین المللی یا جهانی استفاده می شوند، نه فقط توسط تولید کنندگان. هر دو نوع اعداد می توانند به ارائه دهندگان شبکه کمک کنند تا دستگاهی را که به سرقت رفته یا گم شده است ردیابی کنند.

شماره مدل یک عدد خاص است که برای طیف وسیعی از محصولات (به عنوان مثال، Galaxy Note20، Galaxy Z Fold2 و غیره) اعمال می شود. این تعداد بسته به سال عرضه محصول، رنگ آن، حامل و برخی عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. هر مدلی که در آن دسته قرار می گیرد (همان رنگ و غیره) شماره مدل یکسانی خواهد داشت.

نحوه پیدا کردن شماره سریال:

روش اول:پیدا کردن شماره سریال از طریق setting

مرحله 1. به تنظیمات بروید و سپس روی درباره تلفن ضربه بزنید.

مرحله 2. جزئیات مربوط به شماره تلفن، IMEI، شماره مدل و شماره سریال شما روی صفحه نمایش داده می شود.

روش دوم: بر روی دستگاه چاپ شده است

بسته به دستگاه شما، IMEI، شماره سریال و شماره مدل ممکن است در پشت یا زیر باتری قابل جابجایی چاپ شود. برای دستگاه‌هایی که باتری قابل جابجایی دارند، شماره IMEI بسته به مدل شما در مکان‌های مختلف خواهد بود. معمولاً زیر باتری است و روی تلفن نزدیک به پایین دستگاه چاپ می شود.

مرحله 1. به پشت دستگاه خود نگاه کنید.

مرحله 2. IMEI، شماره سریال و شماره مدل در پشت دستگاه چاپ می شود.

روش سوم:شماره گیری *#06#

اگر رفتار غیرمعمولی را در تلفن‌های همراه یا  تبلت‌های سامسونگ مشاهده می‌کنید، یا با هر مشکل نرم افزاری در گوشی سامسونگ خود  مواجه شدید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

آموزش ترمیم سریال گوشی سامسونگ

فایل ترمیم سامسونگ A037F باینری 1 اندروید 11

فایل ترمیم سامسونگ A125F باینری 2 اندروید 11