جی اس ام موبایل

در نقد و بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ سراغ جدیدترین میان رده با قیمت مناسب کره‌ ای‌ها رفته و می‌ خواهیم نگاهی نزدیک و بسیار تخصصی به طراحی، نمایشگر، مشخصات فنی، پردازنده، باتری و دوربین گوشی گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53 5G) داشته باشیم.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بعد از انتشار شایعات فراوان، گوشی گلکسی A53 5G به صورت رسمی در کنار گلکسی A33 5G معرفی شد. این گوشی که از نظر فنی البته تفاوت چندانی با نسل های قبلی خود ندارد، یکی از جدی‌ ترین رقبا برای گوشی های میان رده جدید شیائومی است و می‌تواند مرز میان موبایل های میان رده و بالارده را کم‌رنگ‌تر از همیشه کند.

گوشی جدید سامسونگ گلکسی A53 5G را می‌توان اصلی‌ترین رقیب برای Redmi Note 11 Pro 5G معرفی کرد؛ دستگاهی که چندی پیش با امکاناتی فوق‌العاده از جمله دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات رونمایی شد. گوشی ردمی نوت 11S در آن سو، یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ است که با قیمتی البته بسیار کمتر از گلکسی A53 به فروش می‌رسد و احتمالا فروش بسیار خوبی هم داشته باشد. با این حال، از آنجایی که بازار گوشی های میان رده این روزها خیلی داغ شده، Galaxy A53 5G را می‌توان از مهم‌ترین محصولات سامسونگ در نظر گرفت که در سال 2022 به بازار عرضه می‌شود.

بررسی گلکسی A53 5G را با صحبت در مورد طراحی و شکل ظاهری این تلفن هوشمند آغاز می‌کنیم؛ جایی که واقعا هیچ تفاوتی با نسل قبلی دیده نمی‌شود و در نگاه اول، تشخیص گلکسی A52 و A53 و حتی گلکسی A52s 5G از یکدیگر واقعا دشوار است! البته، این موضوع اصلا بد نیست چرا که ما با یک موبایل میان رده بسیار زیبا روبه‌رو هستیم.

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A53

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها