جی اس ام موبایل

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نسخه جهانی گوشی Redmi 9 شیائومی با نام Redmi 9 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد یک پیشنهاد جذاب و یک میان رده عالی از همان ابتدا باشد. به راحتی می توان Redmi 9 را با Redmi 9 Prime برای بازار هند اشتباه گرفت و اشکالی ندارد. هر دو گوشی تقریباً یکسان هستند. گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 دارای NFC میباشد و  در حالی که Redmi 9 Prime دارای پوشش ضد آب است.

سری Redmi در شیائومی باعث شد که برند شیائومی بهتر دیده شود و فروش بیشتری داشته باشد. در طول سال‌ ها برند شیائومی بسیار رشد کرد و بالاترین اعضای آن توانستند با برخی از قدرتمندترین پرچم‌داران موجود در بازار ضربه بزنند. با این حال، تلفن‌های خالص Redmi همیشه به یک فرمول می‌چسبند – تجربه‌ای قوی از گوشی‌های هوشمند را با کمترین بودجه ممکن ارائه می‌کنند و بنابراین ارزش پول را به حداکثر می‌رسانند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 به شیائومی Note 9 نزدیکتر است. این دوربین همان صفحه نمایش بزرگ 1080p و چیپست MediaTek بسیار مشابه را دارد و حتی اگر دوربین ها تغییراتی را مشاهده کرده باشند، فواصل کانونی یکسانی را پوشش می دهند و عمدتاً همان نوع تطبیق پذیری را ارائه می دهند.

وقتی در نظر بگیرید که Redmi 9 بالاخره به صفحه‌نمایش 1080p تغییر می‌کند و باتری بزرگی را ارائه می‌کند که باید برای روزها دوام بیاورد، بسیار وسوسه‌انگیز است. شیائومی Redmi 9 به عنوان Redmi 9 Prime در هند در دسترس است و به اندازه کافی عجیب – دارای پوشش ضد آب است. در نسخه Redmi 9 Prime پشتیبانی از NFC وجود ندارد.

برای ادامه مطلب برروی لینک زیر کلیک کنید

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها