جی اس ام موبایل

نحوه فعالسازی گوشی های آیفون

اکتیویشن به معنای فعال کردن تلفن در شبکه تلفن همراه است. این فرآیندی است که یک تلفن همراه خاص را به یک حساب مشتری و شماره تلفن خاص پیوند می دهد. به پیکربندی در سمت شبکه نیاز دارد تا شبکه آن تلفن خاص را به عنوان متعلق به آن مشتری تشخیص دهد.

چگونه تلفن همراه را فعال کنیم؟

اگر گوشی جدید خود را از فروشگاه شرکت مخابراتی خریداری کرده اید، به احتمال زیاد برای شما فعال شده است. اگر تلفن خود را دست دوم خریده اید، یا از شرکت مخابراتی خواسته اید آن را برای شما ارسال کند، به احتمال زیاد باید آن را فعال کنید. این روند برای هر اپراتور کمی متفاوت است، اما این راهنما مراحل اولیه را برای فعال کردن تلفن خود با هر اپراتور ارائه می دهد.

فعال کردن آیفون جدید:

1-سیم کارت جدید خود را در آیفون جدید خود قرار دهید (در صورت لزوم).[1] اگر شرکت مخابراتی شما به آن نیاز داشته باشد، آیفون جدید شما با یک سیم کارت همراه خواهد بود. ممکن است سیم کارت قبلاً در تلفن شما وارد شده باشد. همه اپراتورها از سیم کارت استفاده نمی کنند.سینی سیم کارت را می توان در سمت راست آیفون پیدا کرد. از ابزار حذف سیم کارت یا یک گیره کاغذ کوچک برای بیرون آوردن سینی استفاده کنید.

2-آیفون جدید خود را روشن کنید. گوشی های جدید چند لحظه طول می کشد تا راه اندازی شوند.

3-برای شروع فرآیند راه اندازی، صفحه "Hello" را بلغزانید.
اگر می‌خواهید یک آیفون استفاده شده را فعال کنید، ممکن است از شما خواسته شود که با Apple ID مالک قبلی وارد شوید. تنها راه دور زدن این موضوع، پاک کردن کامل و ریست کردن آیفون است. اگر باز هم کار نکرد، مالک قبلی آیفون را دزدیده شده گزارش کرده و فعال نمی‌شود.

آموزش اکتیویشن انواع گوشی

اکتیو اکانت یک ساله Chimera Tool PRO

اکتیو اکانت یک ساله Chimera Tool Samsung

اکتیو دائمی HUAWEI بر روی محصولات UMT و NCK

اکتیو و فعالسازی Z3X Samsung Pro

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها