جی اس ام موبایل

نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi 9A

بررسی گوشی شیائومی Redmi 9A و هرآنچه که باید بدانید

طراحی گوشی شیائومی Redmi 9A

وجه اشتراک طراحی ظاهری گوشی شیائومی ردمی 9A با شیائومی ردمی 9 تنها در قاب رویی خلاصه شده است. وجود ناچ استایل و حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر 6.53 اینچی، هر دو مولفه های اشتراکی در ظاهر این دو محصول هستند.
وزن ردمی 9 ای حدود 194 گرم و به لطف باتری پرقدرت 5000 میلی آمپر ساعتی، ضخامت بدنه به 9 میلی متر رسیده است. به تبعیت از استایل اغلب میان رده ها، شیائومی ردمی 9A از فریم پلاستیکی (پلاستیک مرغوب و مقاوم) استفاده کرده و به همین واسطه، توانسته وزن نهایی محصول و خوش دستی آن را تحت کنترل بگیرد.

 

نمایشگر 6.53 اینچی

سایز صفحه نمایش شیائومی ردمی 9A نسبت به نسل قبلی خود یعنی شیائومی ردمی 9 تغییری نکرده است. در قاب رویی این گوشی یک نمایشگر 6.53 اینچی با حاشیه های باریک و حفره نمایشگر در نظر گرفته شده که روی IPS LCD تعبیه شده است. احتمالا پس از مطالعه پاراگراف‌های قبلی که روی قیمت مقرون به صرفه این اسمارتفون مانور داده شد، حدس زده‌اید که پنل نمایشی  آن IPS LCD خوش قیمت و باکیفیت خواهد بود. کیفیت رنگ و افزایش زاویه دید، مزیتی است که IPS LCD نسبت به نسل قبلی یعنی LCD داشت. البته از مصرف بهینه انرژی و وضوح عالی زیر نور خورشید نیز نباید غافل بود.
81 درصد از قاب رویی در انحصار نمایشگر قرار گرفته و می‌تواند رزولوشن 720 در 1600 پیکسل را به نمایش بگذارد. علاوه بر ساختار IPS LCD، روشنایی 400 نیتی این صفحه نیز مزید بر علت شده تا برای استفاده از موبایل هوشمند در فضای باز و زیر نور خورشید، مشکلی از لحاظ وضوح نمایش نداشته باشید.

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها