جی اس ام موبایل

چگونه سریال گوشی شیائومی Redmi Note 7 را ترمیم کنیم؟

معرفی کلی دستگاه:
شیائومی ردمی نوت 7 در ژانویه 2019 معرفی شد که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 409 PPI است. این دستگاه توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 660 MSM8976 Plus به همراه 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. همچنین از کارت حافظه جانبی 256 گیگابایتی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه با اندروید 9.0 پای تحت رابط کاربری MIUI 10 و با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (غیر قابل جابجایی) از جعبه خارج شد.

تا جایی که به دوربین مربوط می شود، دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه با سنسورهای اصلی 48 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با لنز 13 مگاپیکسلی است. سایر گزینه های اتصال شامل 4G-VoLTE، GPS، Glonass، بلوتوث، هات اسپات موبایل، شتاب سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، و قطب نما/ مغناطیس سنج است. و غیره. شیائومی ردمی نوت 7 دارای ویژگی حسگر اثر انگشت عقب است.

مراحل تعمیر و اصلاح شماره IMEI در شیائومی Redmi Note 7(ترمیم سریال گوشی های شیائومی)
بعضی اوقات به دلیل مشکلات نرم افزاری یا پس از فلش کردن هر سیستم عامل سفارشی، ممکن است دستگاه شما خراب یا بریک شود. به طور مشابه، شماره IMEI دستگاه نیز می تواند نامعتبر شود یا حذف شود که بسیار مایه تاسف است. در اینجا راهنمای ابزار QCN Rebuilder برای بازیابی شماره IMEI در دستگاه Xiaomi Redmi Note 7 را به اشتراک می گذاریم. QCN Rebuilder یک ابزار رایگان برای بازیابی IMEI در هر دستگاه شیائومی یا ردمی است.

دانلود فایل های مورد نیاز

پیش نیاز:
دستگاه شما باید حداقل تا 50 درصد شارژ شود.
یک کامپیوتر/لپ تاپ و یک کابل USB مورد نیاز است.
قبل از انجام هر کاری یک نسخه پشتیبان کامل از اطلاعات دستگاه نگه دارید.
USB Debugging را فعال کنید. راهنمای ویدیو را بررسی کنید.
تمامی فایل ها و ابزارها را از اینجا دانلود کنید.

ترمیم سریال Redmi 9T

ترمیم سریال شیائومی Redmi Note 8