جی اس ام موبایل

باز کردن رمز گوشی با نرم افزار UFED

نرم افزار UFED 4PC یک نرم افزار مقرون به صرفه،راحت و انعطاف پذیر است که کاربر می تواند با استفاده از آن  داده های جامع را در هر مکانی چه در آزمایشگاه چه در مکانی دور،در لبتاپ یا رایانه شخصی خود جمع آوری کند.

با این نرم افزار می توان قفل لاک اسکرین را بدون اینکه اطلاعاتی از دست برود حذف کرد. این نرم افزار همه ورژنهای اندروید 8 به بالا را ساپورت می کند.همچنین این نرم افزار تقریبا 90 درصد مدلهای گوشی را ساپورت می کند.با خرید و تهیه این نرم افزار می توان در یک سیستم PC به صورت نامحدود و بدون انقضا زمانی از امکانات آن بهره برد و نیاز به فعالسازی سالانه ندارد.مزیت این نرم افزار این است که حتی با تغییر ویندوز سیستمتان هم،این نرم افزار همچنان سیستم شما را شناسایی کرده  و مجددا قابل نصب و اجراست.فقط در صورتی که قطعات سیستم شما عوض شود این نرم افزار دیگر روی سیستم شما کارایی ندارد و مجددا باید این نرم افزار را تهیه نمائید.

پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

قابلیت های پیشرفته برای Physical Analyzer:
در iOS
رد رمز عبور ساده و پیچیده در حین انجام فیزیکی و استخراج فایل سیستم در دستگاه های انتخاب شده در حال اجرا iOS 3.0 یا بالاتر از جمله iOS 6
رمزگشایی و رمزگشایی داده ها، برنامه های کاربردی و رمزنگاری واقعی در زمان واقعی در زمان واقعی در حالی که نشان دادن کاربر کلمه عبور
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها

اندروید
رمزگشایی پیشرفته تمام استخراج فیزیکی بر روی دستگاه هایی که هر نسخه اندرویدی را اجرا می کنند انجام شده است
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها و فایل های برنامه

رمزگشایی
مجموعه ای غنی از داده ها
شامل تقویم، سیاهههای تماس، تماس با SMS، MMS، چت، برنامه های کاربردی
محتوای تجزیه شده برجسته در Hex
موقعیت دقیق را برای هر ورودی محتوای رمزگشایی نشان می دهد، که امکان بررسی کامل بین داده های تجزیه و تحلیل شده و Hex را فراهم می کند.

برای اینکه از امکانات دیگر این نرم افزار اطلاع پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها