جی اس ام موبایل

اگر می خواهید از تلفن همراه قدیمی خود با یک اپراتور جدید استفاده کنید، باید بدانید که چگونه گوشی را فلش کنید. به فلاشینگ برنامه ریزی مجدد نیز گفته می شود. همچنین می‌توانید گوشی خود را به نمایندگی‌های مجاز تلفن همراه ببرید تا آن را برای شما فلش کنند، اما می‌توانید نحوه فلش کردن گوشی خود را خودتان یاد بگیرید.

چیزهایی که باید بدانید
فلش کردن گوشی به برنامه ریزی مجدد برای استفاده با اپراتور جدید اشاره دارد.
هنگام فلش کردن گوشی در خانه، خطراتی مانند باطل شدن گارانتی یا خاموش شدن کامل دستگاه وجود دارد.
نمایندگی های مجاز تلفن همراه می توانند گوشی را برای شما فلش کنند.

1.کار با تجهیزات مناسب
مطمئن شوید که می خواهید یک گوشی CDMA را فلش کنید. CDMA مخفف Code Division Multiple Access است. اگر مطمئن نیستید که گوشی شما CDMA است یا خیر، باتری را بردارید و به دنبال یک ماژول شناسایی مشترک (سیم کارت) قابل جابجایی در زیر باتری بگردید. اگر سیم کارت وجود ندارد، شما در واقع یک تلفن CDMA دارید که می تواند فلش شود.
تلفن های GSM (سیستم جهانی برای ارتباطات سیار) را نمی توان فلش کرد (مانند AT&T و T-Mobile). Metro، Sprint، Cricket، Boost، Verizon و بسیاری دیگر CDMA هستند و بنابراین می توان آنها را فلش کرد زیرا توسط سیم کارت کنترل نمی شوند. 
تلفن شما همچنین باید دارای یک ESN (شماره سریال الکترونیکی) تمیز باشد - یعنی هرگز نباید گم شده یا دزدیده شده باشد.

2.کابل USB خود را خارج کنید. همان چیزی که برای اتصال به رایانه خود برای دانلود موسیقی استفاده می کنید و هر چه نیست در این فرآیند استفاده می شود.

3.نرم افزار فلش سازگار را جستجو کنید. چندین برنامه فلش با کاربری آسان وجود دارد که فلش را آسان می کند و حتی دانلود برخی از آنها رایگان است. قبل از اقدام به فلش کردن، مطمئن شوید که گوشی انتخابی با گوشی خاص شما کار می کند.
به عنوان مثال می توان به Easyflasher.com و CDMA-ware.com اشاره کرد. قبل از اینکه با یک برنامه ناکافی یا ناسازگار به تلفن خود آسیب وارد کنید، اطراف خود را جستجو کنید.

برنامه فلش مورد نظر خود را در رایانه خود دانلود کنید و فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید. دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و آنها را با دقت دنبال کنید. پس از خواندن دستورالعمل ها، می توانید گوشی خود را در عرض 15 یا 20 دقیقه فلش کنید.
از آنجایی که تنظیمات هر گوشی کمی متفاوت است، نمی توان دستورالعمل های گام به گام را در اینجا بیان کرد. با این حال، به طور کلی چند چیز وجود دارد که باید بدانید که ما سعی خواهیم کرد آنها را پوشش دهیم.

درایورها را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که گوشی شما به روز است یا نه، دریافت جدیدترین نسخه آنلاین بسیار ساده است. تا زمانی که شماره مدل یا نام گوشی خود را بدانید، می توانید از آن استفاده کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید آن را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید.
قبل از فلش زدن مطمئن شوید که تمام درایورهای مورد نیاز خود را دارید! در غیر این صورت ممکن است فرآیند کار نکند. برای انجام این کار به وب سایت شرکت تلفن خود (به عنوان مثال، سامسونگ) مراجعه کنید.

>>فلش دستی گوشی جی پلاس p10

3.اصول اولیه را بدانید. نرم افزار از شما می پرسد که اپراتور اصلی شما چیست، به چه چیزی فلش می کنید، و مدل و مدل گوشی شما. همچنین از شما می خواهد که بین «نیم فلاش» و «فلاش کامل» یکی را انتخاب کنید. "نیم فلاش" فقط گفتگو و متن است، نه چیز دیگری.

4.MEID و ESN خود را بشناسید. اگر وارد برنامه‌ای شوید که از آن برای فلش کردن استفاده می‌کنید، می‌توانید گوشی را "خوانده" کنید، که سپس تمام اطلاعات مورد نیاز برای ادامه روند را در اختیار شما قرار می‌دهد. یا می توانید از قبل وارد آن شوید. MEID و ESN را می‌توانید در زیر باتری تلفنتان پیدا کنید.
اگر MEID دسامبر باشد 18 رقم (با 2 شروع می شود) یا اگر MEID Hex باشد 15 عدد و حروف خواهد بود.
ESN دارای 8 عدد خواهد بود و احتمالاً دارای برچسب PESN خواهد بود.

5.گوشی خود را شناسایی کنید نرم افزار شما باید گزینه ای برای شناسایی گوشی شما داشته باشد و امکان خواندن آن را فراهم کند. اگر این کار را انجام دهید، لازم نیست نگران تعیین پورت COM خودتان باشید - باید بتواند آن را برای شما تشخیص دهد.
اگر از شما کد باز کردن قفل شما را می‌پرسد، برای تلفن‌های Verizon این همیشه شش صفر است. گزینه های کمتر رایج، اما همچنان ممکن، شش یک یا شش سه هستند.
برخی از تلفن‌ها ممکن است از شما بخواهند که PRL را درگیر کنید. در ایالات متحده، کد *228 (برای Verizon/MetroPCS/US Cellular) و ##873283# («به‌روزرسانی»، در صورتی که متوجه نشدید) برای Sprint است. در کانادا، برای Telus Mobility 22803* است.
اگر بنا به دلایلی پورت COM به شما کمک می کند، می توانید به صورت دستی از طریق Device Manager خود، پورت آن را پیدا کنید.

6."نوشتن" را انتخاب کنید. اکثر نرم افزارها از شما می خواهند "نوشتن" را انتخاب کنید و سپس از شما می خواهند که تایید کنید. هنگامی که "بله" را انتخاب کردید، گوشی فلش می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. خودشه! شما تمام شده اید. تقریباً خیلی آسان است، نه؟

آموزش حذف FRP در گوشی های سامسونگ

FRP چیست؟

FRP مخفف Factory Reset Protection است. این یک ویژگی امنیتی است که Google در دستگاه‌های Android Lollipop 5.1 و بالاتر تعبیه کرده است تا در صورت سرقت چنین دستگاهی به عنوان یک ایمن خرابی عمل کند. اگر FRP را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید، هیچ کس نمی تواند گوشی را به حالت کارخانه بازنشانی کند و از آن استفاده کند بدون اینکه ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد حساب Google خود شوید. این به نظر خبر بدی برای سارقان تلفن است، اما خبر خوبی برای صاحب تلفن.

بازنشانی کارخانه، تمام تنظیمات گوشی شما را به تنظیمات پیش‌فرض برمی‌گرداند و همه فایل‌ها، برنامه‌های دانلود شده و رسانه‌های ارزشمند شما را حذف می‌کند. به همین دلیل است که دارندگان تلفن های اندرویدی اطمینان حاصل می کنند که حساب های Google خود را تنظیم می کنند و در نتیجه FRP را در دستگاه فعال می کنند. بنابراین، اگر بازنشانی به تنظیمات کارخانه روی گوشی انجام شود، قبل از انجام هر کاری روی گوشی، باید به حساب Google خود وارد شوید. همچنین در صورت داشتن چندین حساب می توانید به هر یک از حساب های Google خود وارد شوید.

باید توجه داشته باشید که اگر بازنشانی کارخانه مجاز باشد، یعنی از تنظیمات و بازنشانی به داده های کارخانه انجام شود. بنابراین، هنگام راه اندازی دستگاه پس از این نوع تنظیم مجدد، نیازی به ورود به حساب Google خود نخواهید داشت.

چگونه روی دستگاه اندرویدی سامسونگ کار می کند؟

قبل از اینکه در این مورد بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید، باید با جزئیات دقیق حساب Google از زمان راه‌اندازی تلفن وارد شوید. حتی اگر تلفن خود را تحویل دهید یا آن را بفروشید، مالک جدید آن را بدون وارد شدن این حساب "مالک" بازنشانی نمی کند. اگر بتوانید وارد شوید یا مالک جدید گوشی را وادار به ورود به سیستم کنید، می توانید آن را بازنشانی کنید و جزئیات ورود خود را ایجاد کنید. 

فقط صاحب تلفن می تواند به حساب Google وارد شود و به طور خلاصه بازنشانی کارخانه را انجام دهد. با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات ورود خود را به شخصی بدهید تا خودش بازنشانی را انجام دهد، مطمئن شوید که بلافاصله بعد از آن آن را تغییر داده‌اید، به خصوص اگر رمز عبور مربوط به حساب‌های دیگر باشد. تا 72 ساعت آینده، حساب Google خود را از تلفن دیگر حذف نکنید تا از دسترسی به حساب خود قفل نشوید.

Samsung FRP Bypass بدون کامپیوتر

برای دور زدن قفل FRP سامسونگ بدون استفاده از رایانه، موارد زیر را انجام دهید:

مرحله 1. تلفن خود را روشن کنید، زبانی را انتخاب کنید و دستگاه را به یک اتصال Wi-Fi متصل کنید.

مرحله 2. "بعدی" را انتخاب کنید و پس از چند ثانیه، ورود به سیستم Google نشان داده می شود.

مرحله 3. دکمه "Home" را سه بار فشار دهید تا "Voice to Text" فعال شود.

مرحله 4. اکنون، یک طرح کلی "L" را روی تلفن خود بکشید، و لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد. روی «تنظیمات تبدیل نوشتار به گفتار» دو ضربه سریع بزنید.

مرحله 5. دکمه Home را دوباره سه بار فشار دهید تا Voice to Text غیرفعال شود. با سه بار ضربه زدن روی نماد پشت نیز به تنظیمات گوشی بروید.

مرحله 6. تب مرورگر اینترنت در قسمت «راهنمای کاربر» در بالای صفحه باز خواهد شد.

مرحله 7. "Samsung Galaxy Apps" را جستجو کنید و به وب سایت رسمی برنامه های اندروید سامسونگ بروید.

مرحله 8. دوباره "UC Browser" را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

مرحله 9. می‌توانید برای تکمیل دانلود، یک حساب سامسونگ بسازید، یا اگر آن را دارید، می‌توانید از حسابی که از قبل دارید استفاده کنید. برنامه UC Browser را نصب کنید.

مرحله 10. برنامه را اجرا کنید و هر apk بای پس FRP سامسونگ قابل اعتماد را دانلود کنید، سپس آن را نصب کنید.

>>دانلود بهترین نرم افزار برای حذف frp سامسونگ

مرحله 11. در صفحه "Retype Password"، روی سه نقطه ای که در سمت راست بالای صفحه گوشی خود می بینید ضربه بزنید. گزینه ورود به سیستم مرورگر را انتخاب کنید.

مرحله 12. نام کاربری و رمز عبور حساب Google جدید ایجاد کنید و گوشی را مجددا راه اندازی کنید.

مرحله 13. اکنون می‌توانید هنگام بازنشانی کارخانه‌ای، بدون ورود به حساب Google اولیه خود از سامسونگ خود استفاده کنید.

معرفی نرم افزار خدمات حرفه ای برای گوشی های موبایل

dft pro ابزاری فوق العاده کاربردیست که برای ترمیم سریال گوشی شیائومی مدیاتک دو سیم استفاده می شود بدون اینکه نیازی به تغییرات سخت افزاری داشته باشیم. همچنین این ابزار برای حل مشکل شبکه گوشی شیائومی بعد از ترمیم سریال ، ترمیم سریال ردمی و اوپو ، حل مشکل بیس باند گوشی سامسونگ بعد از تعویض هارد و … کلی امکانات دیگر کاربرد دارد.

نرم افزار خدمات حرفه ای برای تلفن های همراه به کاربران این امکان را می دهد که قفل های کاربر را بازنشانی کنند، شبکه ها را در هر دو گوشی Qualcomm و MediaTek و Reset FRP Flash انجام دهند. این ابزار پولی است و برای باز کردن ابزار باید وارد سیستم شوید. اما برای استفاده از این ابزار به مانده اعتباری نیاز دارید.برای خرید اعتبار و تهیه ابزار  dft pro می توانید به سایتهایی که خدمات نرم افزاری انجام می دهند(مستر اختاپوس،موبایل کمک و...) مراجعه کنید.

 منبع: mroctpus.com

برترین ابزار ها برای استخراج اطلاعات گوشی در مستر اختاپوس!!!

معرفی ابزار UFED

در دسترس UFED Touch Ultimate و UFED Classic Ultimate، آنالیز فیزیکی UFED: پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

معرفی ابزار Oxygen

Oxygen Forensic® Detective ورژن 15.1 یک پلت فرم نرم افزار قانونی همه کاره است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا، پشتیبان گیری از دستگاه، UICC و کارت های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف گسترده‌ای از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux بیابد و استخراج کند.

معرفی ابزار Md-Next

این نرم افزار چیست ؟ یک نرم افزار جامع و کامل برایحذف قفل لاک اسکرین بدون حذف اطلاعات

نرم افزار MD-Next چه ورژنهای اندرویدی ساپورت میکند ؟ ساپورت ورژنهای اندروید 8 – 9 – 10 – 11 – 12

این نرم افزار چه مدلهایی ساپورت میکند ؟ پشتیبانی 90% مدلها

آیا نیاز به دانگل یا باکس دارد ؟ خیر ، بصورت نرم افزار قابل استفاده میباشد

آیا میتوان در چند سیستم استفاده کرد ؟ خیر فقط در یک سیستم 1PC

فایل ENG FIRMWARE شیاومی Mi 11 Ultra (Star)

فایل ENG FIRMWARE شیاومی Mi 11 Ultra (Star)

برند دستگاه : Xiaomi
مدل فنی دستگاه : Mi 11 Ultra
نوع رام : ENG  Firmware (رام مهندسی)
نرم افزار نصب رام : آنلاک تولز ، UMT TOOL 
حالت نصب : EDL

 

  • حل مشکل خاموشی شیائومی Mi 11 Ultra (Star)
  • حل مشکل بیس باند و شبکه بدون باکس
  • ترمیم و تغییر IMEI دستگاه
  • تغییر منطقه گوشی بدون نیاز به آنلاک بوتلودر
  • غیرفعال سازی موقت (بایپس) Mi Account و FRP Account
  • حل مشکل بوت نشدن گوشی و هنگ لوگو در صورت نرم افزاری
  • استفاه جهت دانگرید و پایین آوردن اندروید و نسخه MIUI
  • تست اجزای سخت افزاری گوشی (از جمله تاچ  ال سی دی ،  دوربین ، وای فای ، بلوتوث و…)
  • حل مشکل ریستارت گوشی  در صورت نرم افزاری بودن
  • حل مشکل خاموشی بعد از فلش ناقص یا فایل اشتباه
  • فایل ENG Firmware را حتما با آخرین نسخه برنامه WinRAR یا 7ZIP اکسترکت کنید.
  • با نصب این رام اطلاعات شما پاک خواهد شد. پس قبل از فلش از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.
  • admin
  • جمعه 22 مهر 1401
  • 66 بازدید
  • 0 نظر

پردازنده بیس باند چیست؟

تلفن های همراه و سایر دستگاه ها معمولاً به قدرت پردازش قابل توجهی برای کنترل عملکردهای محاسباتی و ارتباطی خود نیاز دارند.واحد پردازش مرکزی (CPU) چنین دستگاهی امکان انجام بسیاری از عملکردها را فراهم می کند و اغلب شامل چندین برنامه نرم افزاری و درایور می شود.اکثر دستگاه های ارتباطی سیار دارای یک پردازنده باند پایه (BP) جدا از CPU هستند. به طور کلی، عملکردهای کنترل رادیویی مانند تولید سیگنال، مدولاسیون، رمزگذاری و همچنین تغییر فرکانس را مدیریت می کند.همچنین می تواند انتقال سیگنال ها را مدیریت کند.

تعمیر بیس باند آیفون | رفع مشکل خرابی و تعویض بیس باند اپل در محل

پردازنده باند پایه معمولاً روی همان برد مدار پردازنده قرار دارد، اما از یک جزء الکترونیکی رادیویی جداگانه تشکیل شده است.بنابراین می تواند رابط برنامه نویسی و نرم افزار کنترل متفاوتی داشته باشد.عملکرد سخت افزار اغلب مستقل از عملکرد سایر اجزای تلفن نیز می باشد.مزیت این امر معمولاً این است که تغییرات در برنامه های کاربردی نرم افزاری و سیستم عامل ها بر عملکرد BP تأثیر نمی گذارد.اشکالات نرم افزاری می توانند قابلیت های دیگر را تحت تأثیر قرار دهند، اما پردازنده باند پایه معمولاً در چنین حالتی بدون مشکل کار می کند.

یک پردازنده برنامه ها اغلب برای مدیریت همه برنامه های نرم افزاری روی یک دستگاه استفاده می شود.یک پردازنده باند پایه جداگانه همچنین می تواند طراحان تلفن را قادر سازد تا برنامه ها و رابط های کاربری را بدون نگرانی در مورد تغییرات BP یا نحوه پردازش سیگنال های رادیویی ایجاد کنند.قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم در اوایل قرن بیست و یکم همچنان رو به افزایش بوده است. برخی از مدل‌های پردازنده رادیویی باند پایه می‌توانند کانال‌های زیادی را به طور همزمان مدیریت کنند، معمولاً در حین پردازش همه درخواست‌های دریافت و ارسال.این نوع دستگاه گاهی اوقات شامل اجزای پردازشی متعددی است. یک نوع دارای چهار قابلیت است، بنابراین می تواند تخمین پارامتر، جستجوی سیگنال، انتقال، و توابع دریافت و سایر قابلیت ها را ترکیب کند.BP همچنین می تواند سیگنال های موبایل را جستجو کرده و آنها را ردیابی کند و همچنین آنتن ها را به طور خودکار انتخاب کند. در بسیاری از موارد، یک پردازنده باند پایه در یک بسته مدار مجتمع مشترک، مانند یک آرایه شبکه توپ وجود دارد. مدل های کم مصرف نیز اغلب در دسترس هستند.

در سال 2011، قابلیت‌های پردازنده باند پایه اغلب از پروتکل‌های نسل چهارم برای ارتباطات بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. پردازنده اغلب بخشی از مودم دستگاه است و می‌تواند ویژگی‌های دیگری مانند حافظه فلش را نیز شامل شود.یک پردازنده باند پایه حافظه کم توان اغلب به رابط های رایج مانند گذرگاه سریال جهانی (USB) که در اکثر رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه یافت می شود، اتصال دارد.طراحی پردازنده‌های مجزا در یک گوشی نه تنها کارآمد است، بلکه می‌تواند از خرابی‌های ناشی از باگ‌های نرم‌افزاری جلوگیری کند که می‌تواند باعث مشکلات گسترده تلفن و همچنین مشکلات شبکه شود.

برای مطالعه درباره بیس باند گوشی به لینک زیر مراجعه کنید:

بیس باند گوشی چیست؟

مزایای استفاده از ابزار Oxygen Forensic Detective

Oxygen Forensic® Detective یک پلت فرم نرم‌افزار پزشکی قانونی همه‌جانبه است که برای استخراج، رمزگشایی و تجزیه و تحلیل داده‌ها از چندین منبع دیجیتال ساخته شده است: دستگاه‌های موبایل و اینترنت اشیا، پشتیبان‌گیری از دستگاه، UICC و کارت‌های رسانه، هواپیماهای بدون سرنشین و خدمات ابری. Oxygen Forensic® Detective همچنین می‌تواند طیف وسیعی از مصنوعات، فایل‌های سیستم و همچنین اعتبارنامه‌ها را از دستگاه‌های Windows، macOS و Linux پیدا و استخراج کند.

فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه به کار رفته در Oxygen Forensic® Detective شامل دور زدن قفل‌های صفحه، مکان‌یابی رمزهای عبور پشتیبان‌های رمزگذاری‌شده، استخراج و تجزیه داده‌ها از برنامه‌های ایمن و کشف داده‌های حذف‌شده است، اما محدود به آن‌ها نیست.

علاوه بر این، استخراج های متعدد را می توان در یک رابط بررسی کرد تا تصویر کاملی از داده ها به دست آید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی یکپارچه پیشرو در صنعت برای یافتن ارتباطات اجتماعی، ایجاد جدول زمانی و دسته بندی تصاویر، مجریان قانون، بازرسان شرکتی و سایر پرسنل مجاز می توانند به تبدیل این جهان به مکانی امن تر کمک کنند.

Oxygen Forensic® Detective در یک دانگل USB توزیع شده و برای یک کاربر معتبر است.

مزایای نرم افزار اکسیژن:

این نرم افزار پیشرفته که برای استخراج داده ها از منابع متعدد بکار می رود مزایای بیشماری دارد که در زیر  آمده است:

  • گذرواژه‌های پشتیبان‌گیری و تصاویر دستگاه رمزگذاری شده را پیدا می‌کند
  • قفل صفحه را در دستگاه‌های معروف سیستم عامل Android دور می‌زند
  • داده‌ها را از سرویس‌ها و فضای ذخیره‌سازی ابری به دست می‌آورد
  • تاریخچه پرواز و فایل های رسانه ای را از پهپادها استخراج می کند
  • داده ها را از دستگاه های IoT و ساعت های هوشمند به دست می آورد
  • داده های کاربر را در رایانه های شخصی Windows، MacOS و Linux جمع آوری می کند
  • پشتیبانی از واردات و تجزیه و تحلیل سوابق داده تماس
  • قابلیت تشخیص کاراکتر نوری، چهره و تصویر را ارائه می دهد
  • تجزیه و تحلیل پیوندهای اجتماعی و نمای جدول زمانی را ارائه می دهد
  • و.....

ویژگی های مورد نیاز که توصیه می شود سیستم داشته باشد:

Intel® Core™ i7،
32 گیگابایت DDR4،
1 ترابایت SSD / HDD،
گرافیک انویدیا،
ویندوز 10 64 بیت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کرک اکسیژن  کلیک کنید...

منبع:

https://www.oxygen-forensic.com/

پراستفاده ترین ابزارهای آنلاک موبایل

سلام، دوستان در این مقاله به مفیدترین ابزار برای باز کردن قفل دستگاه های تلفن همراه می پردازیم

در این زمان ما مشکلات زیادی با گوشی های هوشمند و ابزارهای خود داریم.

اگر با مشکلی مواجه شدیم باید به تعمیرگاه یا مرکز خدمات موبایل مراجعه کنیم.

لیست ابزارها:

  • MRT Key
  • UMT Key
  • UFI Box
  • Miracle Thunder
  • EFt Pro
  • Unlock Tool
  • Hydra Tool
  • Z3x Tool
  • Ifree Box

MRT Key:

کلید MRT دانگل ابزار تعمیر موبایل است.
نوآوری جدید تعمیر نرم افزار تلفن همراه بصورت دائمی می تواند بسیاری از دستگاه های تلفن همراه اندرویدی را باز کند.

این ابزار در سراسر CPU MTK و CPU Snapdragon باز می شود

این ابزار به سادگی بیش از حد توسط هر کاربری استفاده می شود.

این ابزار برای گوشی های سامسونگ قابل استفاده نیست، برند دیگری آنلاک می شود، برنامه نویسی مجدد می شود و فریمور فلش می شود.

این ابزار برای Vivo، Oppo و Huawei بهترین است.

IFree Box

جعبه IFree
یک جعبه فول پاور برای دستگاه های IOS است

با این کار می‌توانید آیفون و آی‌پد را پس از تغییر آی‌سی وای‌فای، وای‌فای غیر فعال کنید

با این کار می توانید فلش آیفون و آیپد را با ارور iTunes مانند ارور 9 رفع کنید

ابزار  Unlock Tool:

انلاک تولز ابزاری است که برای آنلاک بوتلودر ، آنلاک شیائومی اکانت (بایپس)، قفل گوگل (FRP) ، فلش و آنبریک و …

برای گوشی های شیائومی ، سامسونگ ، هواوی ، ویوو ، اوپو و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 خرید اکانت unlock tool

در مقالات بعدی به معرفی ابزارهای دیگر خواهیم پرداخت.

 باز کردن رمز گوشی اندرویدی با نرم افزار UFED 7.53.0.24

نرم افزار UFED چیست؟
UFED (دستگاه استخراج پزشکی قانونی جهانی) یک سری محصولات شرکت اسرائیلی Cellebrite است که برای استخراج و تجزیه و تحلیل داده ها از دستگاه های تلفن همراه توسط سازمان های مجری قانون استفاده می شود.

Cellebrite UFED چگونه کار می کند؟
Cellebrite چند محصول مختلف دارد، اما در اینجا، یک سیستم دو قسمتی در بازی وجود دارد: بخش اول، به نام UFED (که مخفف Universal Forensic Extraction Device) است، داده ها را از یک دستگاه تلفن همراه استخراج می کند و از آن در یک نسخه پشتیبان تهیه می کند. رایانه شخصی ویندوز و بخش دوم به نام Physical Analyzer، تجزیه و ایندکس می کند.

آیا Cellebrite می تواند قفل همه تلفن ها را باز کند؟
Cellebrite مجموعه‌ای از کیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را می‌سازد که برای باز کردن قفل گوشی‌های آیفون و اندروید و استخراج بیشتر اطلاعات روی آن‌ها طراحی شده است.

نرم افزار Cellebrite برای چه مواردی استفاده می شود؟
Cellebrite یک شرکت اطلاعات دیجیتال اسرائیلی است که ابزارهایی را برای مجریان قانون فدرال، ایالتی و محلی و همچنین شرکت های سازمانی و ارائه دهندگان خدمات برای جمع آوری، بررسی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده های دیجیتال ارائه می دهد.

هزینه UFED چقدر است؟
Cellebrite Universal Forensal Extraction Device (UFED) ابزاری پیشرفته است که توسط مجریان قانون برای شکستن تلفن های همراه استفاده می شود. یک واحد جدید حدود 6000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

پلیس چگونه داده ها را از تلفن ها استخراج می کند؟
وقتی پلیس یک UFED را به تلفن همراه شما متصل می کند، می تواند محتویات آن را مستقیماً روی دستگاه دانلود کند. از صفحه نمایش، افسر ممکن است لیست مخاطبین، سابقه تماس، پیام های متنی، فایل های شبکه های اجتماعی، دانلودها، تاریخچه مرورگر، تصاویر و ویدیوها و حتی آهنگ های زنگ شما را استخراج کند.

آیا Cellebrite می تواند اطلاعات حذف شده آیفون را بازیابی کند؟
استخراج منطقی آیفون SE نویسنده با استفاده از Cellebrite UFED. منبع: Privacy International. اعداد قرمز داخل پرانتز نشان دهنده بازیابی موارد حذف شده است. بنابراین استخراج منطقی Cellebrite UFED می تواند داده های حذف شده را بازیابی کند.

چگونه سلبریت را به روز کنم؟
به MyCellebrite بروید و در بخش «محصولات و مجوزها»، می‌توانید نسخه‌های مختلف UFED را ببینید و یادداشت‌های انتشار را بخوانید. در بخش «افزونه‌ها»، هر ابزاری را که برای به‌روزرسانی نیاز دارید دانلود کنید. پایگاه داده دسته‌بندی برنامه UFED، مدیر مجوز، بسته کاهش رتبه APK یا موارد دیگر.

دانلود نرم افزار UFED 7.53.0.24

چگونه می اکانت را برای همیشه حذف کنیم؟

اکانت Mi را از گوشی بدون رمز عبور حذف کنید. در این راهنما، ما چند مرحله آسان برای حذف حساب MI از تلفن بدون رمز عبور را مورد بحث قرار خواهیم داد. بله، درست شنیدی. اکنون می توان با دو روش ساده از فعال سازی حساب Mi عبور کرد.

علاقه به گوشی های شیائومی در سال های اخیر به خصوص در بازار ایران به شدت افزایش یافته است. این شرکت به دلیل ارائه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با ویژگی های شاخص شناخته شده است. با این حال، تنها مشکل شیائومی این است که گوشی های آنها قفل می شوند. و تنها راه رهایی از این وضعیت فعال کردن اکانت MI است.

می اکانت چیست؟

اکانت Mi یک سرویس امنیتی ارائه شده توسط شیائومی است. برای اجرای سرویس‌های Google در تلفن‌های هوشمند اندرویدی، به یک حساب Gmail نیاز دارید. به طور مشابه، برای گوشی های شیائومی، داشتن یک حساب کاربری Mi برای تجربه خدمات شیائومی ضروری است. مهم‌تر از همه، کاربران می‌توانند یک حساب Mi ایجاد کنند تا گوشی‌های شیائومی ردمی خود را از شخص ثالث ایمن کنند. علاوه بر این، می‌توانید داده‌های تلفن، از جمله مخاطبین، تصاویر، ویدیوها، برنامه‌ها و غیره را با فضای ذخیره‌سازی ابری Mi همگام‌سازی کنید. از سوی دیگر، می‌توانید از خدمات شیائومی مانند Phone Finder، Mi Themes، Mi Games و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

آیا تا به حال پیام قفل دستگاه دریافت کرده اید؟ می گوید: «این دستگاه قفل است. این دستگاه با شناسه حساب mi موجود مرتبط است. یا دلایل امنیتی، برای تأیید دستگاه باید رمز عبور را وارد کنید. برای فعال کردن این دستگاه وارد شوید». با این حال، اگر رمز عبور حساب Mi را فراموش کردید، تنظیم مجدد رمز عبور بدون پاک کردن داده ها آسان نیست.

ترفندهای مختلفی برای حذف رمز عبور حساب mi وجود دارد. می توانید اکانت mi را بدون خروج از سیستم حذف کنید، حساب کاربری mi را از طریق Fastboot و غیره حذف کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید حساب mi را از دستگاه‌های دیگر حذف کنید، حساب mi را با استفاده از ADB حذف کنید و ابزار حساب Mi را دور بزنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید ابزار Mi unlock را دانلود کنید و اکانت mi را بدون کامپیوتر حذف کنید.

در این راهنما، ما از دو روش مختلف برای حذف اکانت Mi بدون رمز عبور استفاده خواهیم کرد. ما نه نیازی به دانلود ابزار باز کردن قفل حساب Mi داریم و نه نیازی به دانلود Mi PC Suite داریم. رمز عبور حساب کاربری mi و شماره موبایل را فراموش کردید؟ آیا ایده ای برای تنظیم مجدد حساب Mi دارید؟ اگر نه، پس نگران نباشید؛ ما مراحل آسانی را در مورد نحوه ایجاد یک حساب Mi و حذف حساب از تلفن بدون رمز عبور خواهیم داشت.

 

چگونه اکانت MI را برای همیشه بدون رمز عبور حذف کنیم؟

در این راهنما، از دو روش استفاده می کنیم و حساب MI را حذف می کنیم. ابتدا از وب‌سایت رسمی Mi استفاده می‌کنیم، در حالی که در مرحله دوم به سرویس‌های شیائومی ایمیل می‌زنیم.

روش 1

در این روش با استفاده از وب سایت Mi حساب را حذف می کنیم.

روش 2

در این روش، برای حذف اکانت به سرویس‌های شیائومی ایمیل می‌زنیم.

مراحل حذف اکانت Mi:

حساب ایمیل خود را باز کنید.

روی نوشتن ایمیل کلیک کنید.

حالا ایمیل زیر را به زبان انگلیسی تایپ کنید:

سلام، نام من _____ است، یک کاربر گوشی شیائومی. من مدل شیائومی ______ دارم. من به طور تصادفی اکانت Mi خود را بدون خروج از تلفنم حذف کردم. پس از راه‌اندازی مجدد تلفن من پیامی نشان می‌دهد این دستگاه با شناسه حساب Mi موجود مرتبط است. در آنجا گیر کرده است و من حتی نمی توانم رمز عبور را تنظیم کنم زیرا حساب حذف شده است.

 

جزئیات حساب Mi:

شناسه حساب Mi: 160XXXXXXX

شناسه ایمیل ثبت شده: abhi19XXXX@gmail.com

شماره موبایل ثبت شده: +91 9XXXXXX787

جزئیات IMEI:

IMEI 1: 8625420XXXXXXXXX

IMEI 2: 8625421XXXXXXXXX

لطفا به من کمک کنید تا در اسرع وقت قفل گوشی خود را باز کنم.

اگر به هر دلیلی موفق نشدید از روشهای بالا اکانت Mi گوشی شیائومی خود را حذف کنید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سرویس رسمی حذف دائمی می اکانت شیائومی