جی اس ام موبایل

 فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

ویژگی های روت سامسونگ J730F | J7 Pro اندروید 7.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

آموزش شناسايي شماره ساخت دستگاه سامسونگ:

ابتدا جهت شناسايي باينري دستگاه بايد Build Number يا شماره ساخت گوشي را به دست بياريد.

براي اين کار دو روش وجود دارد:

2- شناسايي در تنظيمات گوشي

2- شناسايي در ريکاوري مود

جهت دیدن آموزش کامل اینجا کلیک کنید.

نکات قابل توجه در مورد سامسونگ J730F

  • با نصب فایل روت سامسونگ J730F تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. در صورت نیاز حتما از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.
  • پس از نصب فایل روت سامسونگ J730F وضعیت Knoxدستگاه یک خواهد شد و گارانتی باطل میگردد.
  • هنگام انتخاب فایل روت گوشی J7 Pro حتما به مدل, اندروید و باینری دقت کنید. 
  • قبل از خرید فایل دقت داشته باشید تمام امنیت های گوشی اعم از FRP, OEM, KG, RMM, Reactivation Lock, Crom Service و بوتلودر دستگاه در دانلودینگ خاموش باشد. در صورت نادیده گرفتن این نکته وبسایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال نصب نشدن فایل ندارد.

دانلود فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro باینری 2

دانلود فایل روت سامسونگ J730F | J7 Pro باینری 1

باز کردن رمز گوشی با نرم افزار UFED

نرم افزار UFED 4PC یک نرم افزار مقرون به صرفه،راحت و انعطاف پذیر است که کاربر می تواند با استفاده از آن  داده های جامع را در هر مکانی چه در آزمایشگاه چه در مکانی دور،در لبتاپ یا رایانه شخصی خود جمع آوری کند.

با این نرم افزار می توان قفل لاک اسکرین را بدون اینکه اطلاعاتی از دست برود حذف کرد. این نرم افزار همه ورژنهای اندروید 8 به بالا را ساپورت می کند.همچنین این نرم افزار تقریبا 90 درصد مدلهای گوشی را ساپورت می کند.با خرید و تهیه این نرم افزار می توان در یک سیستم PC به صورت نامحدود و بدون انقضا زمانی از امکانات آن بهره برد و نیاز به فعالسازی سالانه ندارد.مزیت این نرم افزار این است که حتی با تغییر ویندوز سیستمتان هم،این نرم افزار همچنان سیستم شما را شناسایی کرده  و مجددا قابل نصب و اجراست.فقط در صورتی که قطعات سیستم شما عوض شود این نرم افزار دیگر روی سیستم شما کارایی ندارد و مجددا باید این نرم افزار را تهیه نمائید.

پیشرفته ترین تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و گزارش برنامه در صنعت تلفن همراه قانونی است. این شامل تشخیص نرم افزارهای مخرب، قابلیت رمزگشایی و گزارش دهی بهتر، تجزیه و تحلیل پروژه، نمودار زمان بندی، قابلیت صادرات داده ها و خیلی چیزهای دیگر است.

قابلیت های پیشرفته برای Physical Analyzer:
در iOS
رد رمز عبور ساده و پیچیده در حین انجام فیزیکی و استخراج فایل سیستم در دستگاه های انتخاب شده در حال اجرا iOS 3.0 یا بالاتر از جمله iOS 6
رمزگشایی و رمزگشایی داده ها، برنامه های کاربردی و رمزنگاری واقعی در زمان واقعی در زمان واقعی در حالی که نشان دادن کاربر کلمه عبور
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها

اندروید
رمزگشایی پیشرفته تمام استخراج فیزیکی بر روی دستگاه هایی که هر نسخه اندرویدی را اجرا می کنند انجام شده است
رمزگشایی پیشرفته برنامه ها و فایل های برنامه

رمزگشایی
مجموعه ای غنی از داده ها
شامل تقویم، سیاهههای تماس، تماس با SMS، MMS، چت، برنامه های کاربردی
محتوای تجزیه شده برجسته در Hex
موقعیت دقیق را برای هر ورودی محتوای رمزگشایی نشان می دهد، که امکان بررسی کامل بین داده های تجزیه و تحلیل شده و Hex را فراهم می کند.

برای اینکه از امکانات دیگر این نرم افزار اطلاع پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

  • admin
  • چهارشنبه 08 تیر 1401
  • 60 بازدید
  • 0 نظر

8 راه عیب یابی اینستاگرام در زمان درست کار نکردن

  • در صورت خرابی برنامه می توانید چندین روش عیب یابی را در اینستاگرام امتحان کنید.
  • اگر اینستاگرام به درستی کار نمی کند، دلایل بالقوه زیادی وجود دارد که هر کدام روش عیب یابی خاص خود را دارند.
  • متداول ترین مراحل برای حل یک مشکل این است که برنامه یا تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید، ببینید آیا سرویس اینستاگرام از کار افتاده است یا برنامه را در دستگاه دیگری امتحان کنید.
  • اگر نمی‌توانید حساب‌های بیشتری را برای دنبال کردن اضافه کنید، ممکن است به محدودیت اینستاگرام رسیده باشید و قبل از اینکه بتوانید تعداد بیشتری را اضافه کنید، باید برخی از حساب‌ها را لغو فالو کنید.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در میان پنج پلتفرم رسانه اجتماعی برتر قرار دارد. شانس این است که اگر عکس‌ها را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارید، این کار را با اینستاگرام انجام می‌دهید. این همان چیزی است که اگر اینستاگرام برای شما کار نمی کند بسیار خسته کننده است. در اینجا نحوه راه اندازی مجدد اینستاگرام برای شما آورده شده است.

اگر اینستاگرام کار نمی کند چه باید کرد؟

بهترین راه برای حل مشکل اینستاگرام معمولاً مانند رفع هر نوع مشکل فنی دیگری است. شما آن را گام به گام عیب یابی می کنید، معمولاً ابتدا ساده ترین یا محتمل ترین راه حل بالقوه را امتحان می کنید و سپس به سمت راه حل های دست و پا گیرتر می روید. در اینجا هشت راه برای عیب یابی مشکل شما، از ساده ترین تا سخت ترین، آورده شده است.

آیا شما افراد زیادی را دنبال می کنید؟

بیایید مطمئن شویم که مشکل شما به تعداد فالوورها مربوط نیست. اگر خطایی مشاهده کردید که می‌گوید نمی‌توانید افراد دیگری را دنبال کنید، این مشکل مربوط به برنامه، تلفن یا داده‌ها نیست.
حافظه پنهان
  - به حداکثر تعداد حساب‌هایی که می‌توانید دنبال کنید (7500) رسیده‌اید. اگر با این مشکل مواجه شدید، قبل از اینکه بتوانید حساب‌های جدید را دنبال کنید، باید آنفالو کنید.

  1. در برنامه اینستاگرام، روی آواتار حساب خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  2. در سمت راست بالای صفحه، روی Following ضربه بزنید.
  3.  در فهرست اسکرول کنید و با ضربه زدن روی دنبال کردن، چند حساب را که دیگر به آن نیاز ندارید لغو فالو کنید. باید ببینید که دکمه آبی شده و به Follow تغییر دهید.

سعی کنید برنامه (یا گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید)

اگر به نظر می‌رسد برنامه‌ای در گوشی شما بد رفتار می‌کند، اولین قدم شما باید همیشه راه‌اندازی مجدد سیستم باشد تا هر گونه حافظه خراب یا فایل‌های حافظه پنهان را پاک کنید.

ابتدا سعی کنید اینستاگرام را به طور کامل ببندید (اگر نیاز به رفرش دارید، در اینجا نحوه بستن یک برنامه در اندروید یا بستن یک برنامه در iOS) و سپس دوباره اینستاگرام را اجرا کنید. اگر مشکل برطرف نشد، گوشی اندرویدی خود را خاموش کنید یا آیفون خود را خاموش کنید و آن را مجددا راه اندازی کنید. سپس دوباره اینستاگرام را امتحان کنید.

بررسی کنید ببینید اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر

اینستاگرام شبکه قابل اعتمادی دارد و به ندرت با خطاهای شبکه ای مواجه می شود که ممکن است هنگام استفاده از برنامه متوجه آن شوید. با این وجود، بررسی آن آسان است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که بررسی نکنید که آیا راه اندازی مجدد برنامه شما مشکل را حل نکرده است یا خیر. می‌توانید وضعیت شبکه اینستاگرام را در DownDetector بررسی کنید یا فقط در جستجوی Google عبارت «Is Instagram down» را جستجو کنید.

اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام به روز است

اگر مدتی است که برنامه‌های خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، اینستاگرام ممکن است صرفاً به این دلیل که برنامه قدیمی شده است، رفتار نادرستی داشته باشد. ایده خوبی است که به‌روزرسانی‌های خودکار را روشن نگه دارید، اما اگر باید به‌طور دستی مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کرده‌اید، می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را در آیفون خود روشن کنید یا برنامه‌ها را در تلفن Android خود به‌روزرسانی کنید.

آن را در یک مرورگر امتحان کنید

پس از انجام چند مرحله اول عیب یابی، ممکن است ایده خوبی باشد که ببینید آیا اینستاگرام در محیط دیگری کار می کند یا خیر. می‌توانید از یکی از دوستانتان بپرسید که آیا اینستاگرام برای او کار می‌کند یا نه، یا فقط سعی کنید اینستاگرام را روی دستگاه دیگری اجرا کنید - مانند مرورگر روی شما
کامپیوتر رومیزی
. اگر قبلاً از آن در مرورگر استفاده می‌کنید و دستگاه دیگری در دسترس ندارید، ممکن است به جای Chrome از مرورگر دیگری مانند Firefox استفاده کنید.

کش خود را پاک کنید

اگر اینستاگرام برای افراد دیگر کار می‌کند یا می‌توانید در مرورگر به اینستاگرام دسترسی داشته باشید، اما نه در تلفن خود، به نظر می‌رسد که ممکن است با حافظه پنهان خود مشکل داشته باشید - ممکن است داده‌های خرابی داشته باشد.

اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، می توانید به سادگی کش را پاک کنید. این مراحل ممکن است بسته به گوشی و نسخه اندرویدی که اجرا می کنید بسیار اندک باشد، اما در اینجا روش کلی وجود دارد:

1.  تنظیمات برنامه را راه اندازی کنید.

2. روی Apps & Notifications ضربه بزنید.

3. به لیست برنامه ها بروید (شاید لازم باشد روی See all apps ضربه بزنید) و روی Instagram ضربه بزنید.

4. روی Storage & cache ضربه بزنید.

5. روی Clear cache ضربه بزنید.

برای دریافت  خدمات آنلاین اینستاگرام کلیک کنید.

آموزش روت اندروید11

اگر شما از کاربران گوشی‌های اندرویدی باشید، حتماً کلمه روت Root گوشی را شنیده‌اید.روت به معنای دسترسی بیشتر به سیستم عامل اندروید است که پس از گذشت مدت زمانی متوجه می‌شوید.که برخی از اپلیکیشن‌ها هستند که نیاز دارند تا گوشی شما حتماً روت Root شده باشد تا بتوانید از آن اپلیکیشن استفاده کنید.

روت Root چیست؟

برای روت دستگاههای اندرویدی چندین روش وجود دارد :

۲ روشی که بیشتر استفاده میشود یکی روش روت با مجیسک (Magisk) است و روش دیگر دانلود فایل های روت آماده که سایت eftsu یکی از معروفترین سایتها برای دانلود فایل روت است.توجه داشته باشید که غیر از ۲ روش بالا چند روش دیگر نیز وجود دارد اما فقط روی تعداد محدودی از مدلها جواب میدهد به همین دلیل ما روشی که بیشترین استفاده را دارد ذکر میکنیم.

 نکته بسیار مهم قبل از روت کردن گوشی:

قبل از روت کردن حتما از اطلاعات مورد نیازتون بکاپ بگیرید چرا که امکان داره حین روت کردن خطایی یا مشکلی رخ بده که مجبور بشید برای حل اون گوشی رو فلش کنید.

آموزش روت کردن گوشی اندروید با Magisk

ابزار Magisk در بیشتر گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر از آن، کارایی دارد. البته گوشی‌های گوگل پیکسل و تعدادی از مدل‌های سونی را می‌توان به عنوان استثناء دانست. شما می‌توانید یک لیست کامل از مسائل مربوط به سازگاری را در قسمت رسمی توسعه‌دهندگان XDA مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که ابزار Magisk روی دستگاه‌هایی که قابلیت حفاظت SafetyNet آن‌ها ویرایش شده است، عمل نخواهد کرد. قبل از شروع کار، باید کلیه روش‌های قبلی روت کردن گوشی های اندرویدی را لغو کرده یا رام مربوطه را هم فلش کنید.

برای روت کردن گوشی اندروید با استفاده از Magisk به دو مورد مهم نیاز خواهید داشت:

  • ریکاوری سفارشی (Custom Recovery) همانند TWRP
  • برنامه Magisk Manager

ابزار Magisk را نصب کنید

شما باید Magisk Manager را نصب کنید. در صورتی که قبلا چنین کاری را انجام نداده‌اید، لازم است به گوشی اندروید خود اجازه دهید تا برنامه‌ها را از منابع ناشناخته نصب کند. در ادامه باید برنامه Magisk Manager را اجرا کنید. شما باید به سه نشانگر بزرگ روی صفحه اصلی که همه آن‌ها با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند، توجه کنید. در صورتی که نصب Magisk با موفقیت انجام شود، رنگ قرمز آن به سبز تغییر پیدا خواهد کرد.

شما باید کشوی ناوبری را از لبه سمت چپ صفحه بکشید، سپس گزینه نصب (Install) را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه مربوط به دانلود (Download) ضربه بزنید. هم اکنون آخرین نسخه پایدار Magisk.Zip روی گوشی شما دانلود خواهد شد. در ادامه باید از طریق TWRP فلش شود، بنابراین گوشی خود را خاموش کرده و بوت کنید تا بازیابی انجام شود.

هم اکنون باید ZIP را به روش عادی فلش کنید. در حالت ایده‌آل باید در ابتدا یک نسخه پشتیبان از Nandroid تهیه کنید. در ادامه وارد قسمت Install شده و مسیر خود را به جایی که فایل Magisk ذخیره کرده‌اید، وارد شوید. فایل را انتخاب کرده و نوار پایین صفحع را برای نصب بکشید. پس از انجام کار، گوشی هوشمند خود را مجددا راه‌اندازی کنید.

دانلود فایل روت گوشی های سامسونگ

آموزش روت اندروید 11

آموزش روت سامسونگ A022G | A02 

آموزش روت سامسونگ A107F | A10s

آموزش روت سامسونگ G780F | S20 FE

اندروید از سیستم عامل‌هایی است که امکانات زیادی را در زمینه شخصی ‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ اما این‌ها به ‌سادگی قابل دسترس همه کاربران نیست. درنتیجه لازم است کاربران اگر تمایل به شخصی سازی بیشتر دستگاه اندرویدی خود دارند، آن را روت کنند. روت کردن درواقع امکان دسترسی به سیستم فایل‌ها و کدهای اندروید را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید آن طور که می‌خواهید گوشی را تنظیم کنید.

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

روت گوشی سامسونگ

برای روت گوشی سامسونگ در اکثر مدل‌ها توسط ویندوز شما نیاز دارید که برنامه Odin را روی گوشی خود نصب و آن را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. با همه این‌ها به یاد داشته باشید که روت گوشی سامسونگ نیز می‌تواند خطرات خاص خود را داشته باشد و خطرات آن با تغییر سیستم عامل نیز کمتر نخواهد شد. یعنی نمی‌توان امیدوار بود که اگر به جای ویندوز از کامپیوتر مک یا مبتنی بر لینوکس در روت گوشی سامسونگ استفاده شود، خطرات و ریسک‌ها کمتر خواهد بود.

روت گوشی هواوی

کاربران برخی از گوشی‌ها همچون هواوی و دستگاه‌های آنر امکان روت کردن گوشی هواوی خود را ندارند. درواقع هواوی در سال 2018 امکان درخواست کد را برای بوت لودر غیرفعال کرد. اگر شما همچنان تمایل به روت دستگاه هواوی و یا آنر خود دارید، باید از برنامه شخص سوم همچون DC-Unlocker و یا FunkyHuawei کمک بگیرید.

چطور گوشی خود را از روت خارج کنیم؟

به دلایل مختلف شما ممکن است از روت کردن گوشی خود پشیمان شده باشید و بخواهید آن را به حالت اولیه در بیاورید. برای این کار می‌توانید از برنامه SuperSU کمک بگیرید. به این ترتیب که بعد از نصب برنامه را باز کنید به تنظیمات بروید و روی گزینه Full Unroot ضربه بزنید. حالا باید روی Continue نیز ضربه بزنید تا خارج شدن از روت با موفقیت انجام شود. برنامه Universal Unroot نیز روش دیگری است که به شما در خارج کردن از روت کمک خواهد کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های روت گوشی

شاید روت کردن گوشی این روزها به اندازه گذشته محبوب نباشد، اما هنوز هم افرادی هستند که تجربه روت را ترجیح می‌دهند. اپلیکیشن‌های روت زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند کارهای زیادی را انجام دهید که در دستگاه‌های روت نشده انجام آن‌ها امکان ‌پذیر نیست. در ادامه می‌خواهیم بهترین برنامه‌های روت برای گوشی را معرفی کنیم.

دانلود فایل روت سامسونگ A013G | A01 Core

دانلود فایل روت سامسونگ A022G | A02

دانلود فایل روت سامسونگ A107F | A10s 

  • admin
  • شنبه 24 اردیبهشت 1401
  • ,
  • 61 بازدید
  • 0 نظر

 فایل فلش Gfive LTE 1

مشخصات فایل فلش Gfive LTE 1

  • چیپست دستگاه : MT6582
  • نوع فایل : Scatter
  • نسخه اندروید : 6.0
  • رام Z5قابل رایت با نرم افزار SP Flash Tool

مزیت های نصب فایل فلش Gfive LTE 1

  • با نصب این رام مشکلات هنگی و ریستارت روی آرم را حل نمایید.(درصورت نرم افزاری بودن)
  • ویروس کشی دستگاه اندرویدی
  • حل مشکل تصویر Gfive LTE 1
  • هنگ و کند شدن موبایل یا تبلت
  • خاموشی گوشی در صورت فلش رام اشتباه
  • حل مشکل متوقف شدن برنامه ها
  • و حل سایر مشکلات نرم افزاری Gfive LTE 1

آموزش نصب رام Gfive LTE 1 با فلش تولز:

توجه نمایید! این یک آموزش کوتاه و مختصر میباشد جهت آموزش کامل نصب فایل فلش Gfive LTE 1 اینجا مراجعه نمایید.

ابتدا رام Z5 را از باکس موجود در پایین همین صفحه دانلود نموده و سپس :

دانلود درایور مدیاتک
دانلود فلشر SP Flash Tool

اکنون طبق آموزش زیر رام Gfive LTE 1 را نصب نمایید :
برنامه SP Flash Tool را پس از اکسترکت اجرا کنید.
گزینه Scatter-Loading را انتخاب و مسیر فایل فلش دانلود شده را بدهید و سپس فایل txt را انتخاب کنید.

پس از آماده شدن فایل ها چهار حالت برای نصب رام Gfive LTE 1 وجود دارد:
 MOTA SIU Like: فقط پارتیشن های بوت، ریکاوری و اندروید رایت میشوند.
 Format All + Download: کل پارتیشن فرمت شده و پارتیشن های موجود مجدد رایت میشوند.
 (این گزینه باعث فرمت هارد میشود و IMEI گوشی رو هم پاک میکند که با نصب رام, IMEI بر نمیگردد!)
 Firmware Upgrade: تمامی پارتیشن ها فقط در آدرس مشخص شده رایت میشوند.
 Download Only: فقط پارتیشن های مشخص شده که تیک دارن رایت میشوند.

پس از انتخاب حالت نصب رام، روی گزینه Download کلیک نمایید.
گوشی را در حالت خاموش با گرفتن یکی از کلید های افزایش یا کاهش صدا به کامپوتر وصل کنید.
منتظر اتمام عملیات نصب رام Gfive LTE 1 شوید.

 برای ادامه آموزش اینجا کلیک کنید.

 فایل Mido l ENG Firmware Redmi Note 4

کاربرد فایل  Mido  l  ENG Firmware redmi note 4

    • حل مشکل خاموشی شیائومی Redmi Note 4
    • حل مشکل بیس باند و شبکه بدون باکس
    • ترمیم و تغییر آسان SN و IMEI دستگاه
    • تغییر منطقه گوشی بدون نیاز به آنلاک بوتلودر
    • غیرفعال سازی موقت Mi Account, Mi Cloud و FRP Account
  • حل مشکل بوت لوپ گوشی و هنگ لوگو
  • استفاه جهت دانگرید و پایین آوردن نسخه اندروید
  • تست اجزای سخت افزاری گوشی به طور کامل

فریمور مهندسی شیائومی یا ENG Firmware چیست؟

عبارت Xiaomi ENG Firmware مخفف عبارت Xiaomi Engineering Firmware به معادل فارسی فریمور مهندسی شیائومی می باشد. رام مهندسی شیائومی Redmi Note 4 یا ENG Firmware Xiaomi Redmi Note 4 در واقع رام رسمی اختصاصی تعمیراتی می باشد. که توسط توسعه دهندگان رسمی شرکت شیائومی برای تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 4 طراحی و توسعه داده شده است. فایل ENG Firmware شیائومی ردمی نوت 4 دارای ظاهر بسیار شبیه به اندروید خام است. با نصب ENG Firmware امکانات تعمیراتی بسیاری برای تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 4 در اختیار شما قرار می گیرد. که در همین پست به آنها اشاره شده است. و بدون باکس و بدون نیاز به  Auth و Credit بر روی دستگاه های شیائومی قابل رایت میباشد. این گونه رام ها برای پردازنده های MTK و Qualcomm ساخته شده است .

اطلاعات فایل Mido l ENG Firmware Redmi Note 4 

برند دستگاه : Xiaomi
مدل دستگاه : redmi note 4
نوع رام : eng firmware
نرم افزار نصب رام : qfile , UMT , Unlock Tool ,…
حالت نصب : edl mode

نکات قابل توجه در مورد فریمور مهندسی شیائومی Redmi Note 4

  • مدل دستگاه باید با رام مطابقت داشته باشد پس قبل از دانلود به آن دقت داشته باشید.
  • فایل ENG Firmware را حتما با آخرین نسخه برنامه WinRAR یا 7ZIP اکسترکت کنید.
  • با نصب این رام اطلاعات شما پاک خواهد شد. پس قبل از فلش از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.
  • در صورت ایجاد هرگونه مشکل با فرایند نصب رام به پشتیبانی آنلاین سایت مراجعه کنید.
  • فلش کردن همواره همراه با ریسک بوده و ممکن است پس از نصب مشکلاتی برایتان ایجاد گردد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان ما از طریق برنامه AnyDesk مشکل شما را حل خواهند کرد.
  • توجه کنید با نصب فایل ENG ROM شیائومی Redmi Note 4 سریال دستگاه شما صفر خواهد شد.میتوانید با رایت کردن فایل Eng Qcn این مشکل را برطرف کنید.

خدمات گوشی های شیائومی

روت سامسونگ A226B |A22 5G

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

مشخصات فایل روت سامسونگ A226B | A22 5G اندروید 11

  • مدل فنی دستگاه : A226B
  • نسخه اندروید : 11
  • باینری قابل نصب : U3 – S3
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

Device model :A226B
Android version : 11
Installable binary : S3 – U3
Installer program : Odin
Root file type : Magisk

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

ویژگی های روت سامسونگ A226B | A22 5G اندروید 11

بدون نیاز به باکس دانلود و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

روت سامسونگ A530F |A8 2018

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

مشخصات فایل روت سامسونگ A530F |A8 2018 اندروید 9.0

  • مدل فنی دستگاه : A530F
  • نسخه اندروید : 9.0
  • باینری قابل نصب : U4 – S4
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

Device model :A530F
0.Android version :9
Installable binary : S4 – U4
Installer program : Odin
Root file type : Magisk

ویژگی های روت سامسونگ A530F | A8 2018 اندروید9.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

دانلود فایل روت سامسونگ A530F |A8 2018 اندروید 9.0

آموزش شناسایی شماره ساخت گوشی سامسونگ

 فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

فایل فلش G Plus مدل P10 Plus

  • برند دستگاه : G Plus
  • مدل دستگاه : P10 Plus
  • سی پی یو دستگاه : SPD
  • نوع فایل فلش : Cm2 File
  • نرم افزار رایت :دانگل Cm2-ماژول Sp2
  • زبان فارسی : دارد

نکات مهم قابل توجه :

🔘این رام توسط کارشناسان ما تست و در سایت قرار گرفته. توصیه مهم ما را جدی بگیرید برای اینکه دچار مشکل نشوید از فایل های تست شده معتبر ما استفاده نمایید. فایل های غیر معتبر موجود در فضای وب مشکل شما را دو چندان میکند.

🔘 گوشی و تبلت های چینی به علت تنوع زیاد ممکن است بعد از فلش دچار مشکل شوند. پس حتما قبل از فلش از رام آنها بکاپ تهیه شود تا در صورت مشکل خاموشی یا تصویر G Plus P10 Plus بتوان مشکل را برطرف کرد.

🔘 با نصب رام  جی پلاس P10 Plus تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. حتما از اطلاعات ضروری خود بکاپ تهیه نمایید.

🔘فایل های وبسایت را با آخرین نسخه نرم افزار WinRAR یا 7Zip استخراج نمایید.

دلایل نصب فایل فلش جی پلاس P10 Plus

✔ جهت فارسی سازی زبان دستگاه

✔ حل مشکل هنگ و ویروسی بودن

✔ در صورت فراموشی رمز گوشی

✔ حل مشکل تصویر دستگاه (در صورت نرم افزاری بودن مشکل)

✔ ترمیم بوت (خاموشی دستگاه) در صورت فلش اشتباه

✔ حل مشکلات نظیر نمایش ارور متوقف شدن برنامه ها

✔ مشکل ری استارت شدن خود به خود

لینک دریافت محصول:

فایل فلش جی پلاس P10 Plus