جی اس ام موبایل

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 Core یکی از جدیدترین گوشی های ارزان سامسونگ با قابلیت‌های فنی مناسب است که می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نمی‌خواهند پول زیادی بابت خرید یک گوشی هوشمند پرداخت کنند. اگر قصد خرید بهترین گوشی ارزان 2022 را دارید، در بررسی سامسونگ A03 Core همراه با ما باشید.....

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A02

سامسونگ چند وقتی بود قید گوشی های اقتصادی رو زده بود اما به خودش اومد و دید رقیب اصلیش توی این بازه قیمتی یعنی شیائومی داره بازار رو مال خودش میکنه. به همین دلیل وارد این بخش از بازار گوشی های هوشمند شد. ورودش توی این بخش از بازار با معرفی GALAXY A02 صورت گرفت. این گوشی اواخر ژانویه 2021 معرفی شد و از همون روز معرفی وارد بازار شد. همونطور که گفتم این گوشی یکی از گوشی های به شدت اقتصادی بازار محسوب میشه و توی بازار بین 2 تا 3 میلیون تومان معامله میشه. همراه موبونیوز باشید تا ببینیم A02 سامسونگ تونسته رقبای خودش توی این بازه قیمتی رو پشت سر بذاره یا نه؟......

چرا باید اپلیکیشن‌ های چراغ قوه را کنار بگذارید؟

زمانی اپلیکیشن‌های چراغ قوه بسیار کاربردی بودند. اما آن روزها دیگر سپری شده و به همین خاطر دیگر نباید از چنین اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید. باید خاطرنشان کنیم سال‌ها قبل گوشی‌های هوشمند از فلش دوربین استفاده نمی‌کردند و مثلا اپل از سال ۲۰۱۰ برای آیفون ۴ به بهره‌گیری از فلش دوربین روی آورد. حتی بعد از راه‌یابی فلش به ماژول دوربین گوشی‌های مختلف، اندروید و iOS در ابتدا از قابلیت نرم‌افزاری برای فعال‌سازی چراغ‌قوه بهره نمی‌بردند و به همین خاطر اپلیکیشن‌های چراغ قوه وارد عمل شدند.....

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A13

بررسی سامسونگ گلکسی A13

گلکسی A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های سطح پایه است که به خانواده گلکسی A می‌پیوندد. ما نسخه 4G را برای بررسی داریم که در حال حاضر در هند و اروپا به فروش می رسد. گلکسی A13 5G نیز وجود دارد که به صفحه نمایش 90 هرتز و چیپست مدیاتک Dimensity 700 ارتقا می یابد، اما در غیر این صورت کاملاً شبیه به نسخه 4G ما است.

زمان بارگذاری بازی‌ها در اندروید ۱۳ بسیار کمتر خواهد شد!!!!!!

اینطور که به نظر می‌رسد، گوگل می‌خواهد قابلیتی را به اندروید ۱۳ اضافه کند که طی آن زمان بارگذاری بازی‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

این موضوع را زیاد شنیده‌ایم موافقید؟ کاهش زمان بارگذاری بازی‌ها به لطف قابلیتی جدید در سیستم‌عامل اندروید. البته در عمل هم یک سری بهبودی‌هایی را شاهد بودیم اما خیلی روی چنین چیزی مانور داده نشده است و فعلا که بیشتر فقط حرف بوده تا عمل. حال بار دیگر شاهد مطرح شدن چنین خبری هستیم مبنی براینکه در اندروید ۱۳ کاربران دیگر نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای بارگذاری بازی‌ها منتظر بمانند چرا که ظاهرا این سیستم‌عامل قابلیتی دارد که می‌تواند این زمان را به شکل قابل توجهی کاهش دهد....

می اکانت چیست؟

می اکانت  چیست؟
Mi Account به شما امکان می دهد به تمام خدمات ارائه شده توسط شیائومی دسترسی داشته باشید. در اینجا لیستی از آنها آمده است: Xiaomi Cloud، Mi Community و سایر خدمات سیستم. Mi Store و سایر پلتفرم های خرده فروشی پرچمدار. Mi Home: یک برنامه برای همه دستگاه های هوشمند شما.

مزیت Mi اکانت چیست؟
درست مانند حساب‌های Google کار می‌کند، می‌توانید از عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌ها، مخاطبین در حساب Mi خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین اگر فضای ذخیره‌سازی ابری Google شما پر است یا بیشتر از دستگاه‌های شیائومی استفاده می‌کنید، حساب Mi می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. یکی دیگر از دلایلی که چرا به یک حساب Mi نیاز دارید، باز کردن قفل بوت لودر است.

چگونه می توانم اکانت شیائومی خود را حذف کنم؟
چگونه اکانت گوگل را از دستگاه شیائومی خود حذف کنیم
تنظیمات را باز کنید و "Accounts & Sync" را بیابید (نام منو ممکن است بسته به نسخه Android متفاوت باشد)
روی «Google» ضربه بزنید
حسابی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
در پایین، یک دایره کوچک با سه نقطه خواهید دید. ...
حذف حساب را تأیید کنید.
انجام شده!

آموزش حذف می اکانت گوشی های شیائومی

  • admin
  • یکشنبه 21 فروردین 1401
  • ,
  • 70 بازدید
  • 0 نظر

مدیریت گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که در سال 2010 تاسیس شد. از زمان عرضه اولین گوشی خود در سال 2011، این شرکت به چهارمین تامین کننده بزرگ تلفن در جهان تبدیل شده است و بازار چین و هند را رهبری می کند.

اولین گوشی عرضه شده توسط شیائومی، Xiaomi Mi 1 است که دارای رابط کاربری Me You I (MIUI) است. پس از آن، شیائومی شش خط تولید مختلف را برای گوشی های پرچمدار خود تولید کرد که شامل سری های زیر می شود: Mi، Mi Note، Mi Max، Mi MIX، Redmi و Pocophone. در فوریه 2020، سری Pocophone به نام تجاری مستقل خود با نام POCO تبدیل شد. شیائومی همچنین فناوری‌های دیگری مانند تبلت، لپ‌تاپ، اسکوتر برقی، دستگاه‌های هوشمند، پهپادها و سایر خدمات خانگی (جعبه تلویزیون، وای‌فای و غیره) را تولید می‌کند.

همانطور که بسیاری از کاربران اشاره کرده اند، شباهت های زیادی بین شیائومی و اپل وجود دارد. مدیر عامل و بنیانگذار شرکت، لی جون، از استیو جابز و تاکتیک های بازاریابی اپل الهام گرفت. کسانی که با اطلاعیه های محصولات اپل آشنا هستند ممکن است شباهت های متمایز بین سبک های ارائه اپل و شیائومی را بیابند.

کمپانی شیائومی برای مدیریت گوشی هایش توسط کامپیوتر، نرم افزاری را طراحی کرده است که امکانات خوب و زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. شیائومی این نرم افزار را تحت عنوان Mi PC Suite منتشر کرده است که در دو نسخه چینی و گلوبال قابل دانلود است. امکاناتی که با نصب این نرم افزار، از آن بهره مند می شوید به شرح زیر است:

  • امکان اشتراک گذاری اینترنت گوشی با کامپیوتر.
  • امکان مدیریت فایل ها و حافظه گوشی.
  • امکان بکاپ گرفتن و ریستور کردن اطلاعات و داده های روی گوشی.
  • امکان آپدیت کردن گوشی به آخرین نسخه.
  • نصب بروزترین درایور های گوشی های شیائومی.

دانلود نرم افزار XIAOMI MI PC SUITE

چگونه سریال گوشی شیائومی Redmi Note 7 را ترمیم کنیم؟

معرفی کلی دستگاه:
شیائومی ردمی نوت 7 در ژانویه 2019 معرفی شد که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 409 PPI است. این دستگاه توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 660 MSM8976 Plus به همراه 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. همچنین از کارت حافظه جانبی 256 گیگابایتی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه با اندروید 9.0 پای تحت رابط کاربری MIUI 10 و با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (غیر قابل جابجایی) از جعبه خارج شد.

تا جایی که به دوربین مربوط می شود، دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه با سنسورهای اصلی 48 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با لنز 13 مگاپیکسلی است. سایر گزینه های اتصال شامل 4G-VoLTE، GPS، Glonass، بلوتوث، هات اسپات موبایل، شتاب سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، و قطب نما/ مغناطیس سنج است. و غیره. شیائومی ردمی نوت 7 دارای ویژگی حسگر اثر انگشت عقب است.

مراحل تعمیر و اصلاح شماره IMEI در شیائومی Redmi Note 7(ترمیم سریال گوشی های شیائومی)
بعضی اوقات به دلیل مشکلات نرم افزاری یا پس از فلش کردن هر سیستم عامل سفارشی، ممکن است دستگاه شما خراب یا بریک شود. به طور مشابه، شماره IMEI دستگاه نیز می تواند نامعتبر شود یا حذف شود که بسیار مایه تاسف است. در اینجا راهنمای ابزار QCN Rebuilder برای بازیابی شماره IMEI در دستگاه Xiaomi Redmi Note 7 را به اشتراک می گذاریم. QCN Rebuilder یک ابزار رایگان برای بازیابی IMEI در هر دستگاه شیائومی یا ردمی است.

دانلود فایل های مورد نیاز

پیش نیاز:
دستگاه شما باید حداقل تا 50 درصد شارژ شود.
یک کامپیوتر/لپ تاپ و یک کابل USB مورد نیاز است.
قبل از انجام هر کاری یک نسخه پشتیبان کامل از اطلاعات دستگاه نگه دارید.
USB Debugging را فعال کنید. راهنمای ویدیو را بررسی کنید.
تمامی فایل ها و ابزارها را از اینجا دانلود کنید.

ترمیم سریال Redmi 9T

ترمیم سریال شیائومی Redmi Note 8

نحوه پیدا کردن شماره سریال گوشی

شماره مدل، شماره سریال و IMEI چیست؟
شماره سریال یک شماره منحصر به فرد است که توسط سازنده (مانند سامسونگ) برای کمک به شناسایی یک دستگاه خاص مانند تلفن، تبلت، تلویزیون و غیره اختصاص داده شده است. به عنوان مثال، شماره سریال گوشی شما با هر گوشی دیگری که سامسونگ ساخته است متفاوت خواهد بود. شماره سریال سازماندهی و پیگیری محصولات خود را برای سازندگان آسان تر می کند.

از طرف دیگر، IMEI یا MEID فقط برای تلفن ها یا سایر وسایل ارتباطی استفاده می شود. بسته به شرکت مخابراتی، دستگاه شما دارای IMEI یا MEID خواهد بود. این دو شماره با شماره سریال متفاوت است. آنها در سطح بین المللی یا جهانی استفاده می شوند، نه فقط توسط تولید کنندگان. هر دو نوع اعداد می توانند به ارائه دهندگان شبکه کمک کنند تا دستگاهی را که به سرقت رفته یا گم شده است ردیابی کنند.

شماره مدل یک عدد خاص است که برای طیف وسیعی از محصولات (به عنوان مثال، Galaxy Note20، Galaxy Z Fold2 و غیره) اعمال می شود. این تعداد بسته به سال عرضه محصول، رنگ آن، حامل و برخی عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. هر مدلی که در آن دسته قرار می گیرد (همان رنگ و غیره) شماره مدل یکسانی خواهد داشت.

نحوه پیدا کردن شماره سریال:

روش اول:پیدا کردن شماره سریال از طریق setting

مرحله 1. به تنظیمات بروید و سپس روی درباره تلفن ضربه بزنید.

مرحله 2. جزئیات مربوط به شماره تلفن، IMEI، شماره مدل و شماره سریال شما روی صفحه نمایش داده می شود.

روش دوم: بر روی دستگاه چاپ شده است

بسته به دستگاه شما، IMEI، شماره سریال و شماره مدل ممکن است در پشت یا زیر باتری قابل جابجایی چاپ شود. برای دستگاه‌هایی که باتری قابل جابجایی دارند، شماره IMEI بسته به مدل شما در مکان‌های مختلف خواهد بود. معمولاً زیر باتری است و روی تلفن نزدیک به پایین دستگاه چاپ می شود.

مرحله 1. به پشت دستگاه خود نگاه کنید.

مرحله 2. IMEI، شماره سریال و شماره مدل در پشت دستگاه چاپ می شود.

روش سوم:شماره گیری *#06#

اگر رفتار غیرمعمولی را در تلفن‌های همراه یا  تبلت‌های سامسونگ مشاهده می‌کنید، یا با هر مشکل نرم افزاری در گوشی سامسونگ خود  مواجه شدید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

آموزش ترمیم سریال گوشی سامسونگ

فایل ترمیم سامسونگ A037F باینری 1 اندروید 11

فایل ترمیم سامسونگ A125F باینری 2 اندروید 11

  • admin
  • جمعه 08 بهمن 1400
  • 1662 بازدید
  • 0 نظر

دانلود رایگان فونت آوینی 3

فونت آوینی ۳ Aviny یه نوع فونت دست ساز و جذاب به دست شهید مرتضی آوینی میباشد.

در اجرای این فونت سعی کردیم آن را به نرمی ترین حالت در بیاروریم و شما از آن استفاده کرده و لذت ببرید.