جی اس ام موبایل

فایل روت گوشی سامسونگ N920C باینری 5

روت چیست؟

دسترسی کامل به فرمان‌ها، سیستم فایل و مکان پوشه‌هایی که معمولاً در دسترس کاربر نیست در دستگاه اندرویدی را روت گویند. در واقع تنظیمات زیادی را به دلخواه خود میتوانید تغییر دهید.تنظیماتی که حتی سازنده گوشی اجازه آن را نداده است! روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند! (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد! اما اگر طبق راهنمایی ها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.

روت سامسونگ N920C|Note5 اندروید 7.0:

مشخصات فایل روت سامسونگ G920C |Note5 اندروید 7.0

  • مدل فنی دستگاه : G920C
  • نسخه اندروید : 7.0.0
  • باینری قابل نصب : U5 – S5
  • نرم افزار نصب فایل : ادین
  • نوع فایل روت : مجیسک

ویژگی های روت سامسونگ G920C| Note5 اندروید 7.0

بدون نیاز به باکس و دانگل جهت نصب
دارای آموزش کامل و قدم به قدم
قابل نصب با نرم افزار ادین
بدون مشکل هنگ لوگو پس از نصب فایل
بدون مشکل Unknow شدن بیس باند بعد روت
بدون ایجاد مشکل در WiFi و بلوتوث
بدون ایجاد مشکل در IMEI دستگاه
بدون ایجاد مشکل در حسگر اثر انگشت

آموزش شناسايي شماره ساخت دستگاه سامسونگ:

ابتدا جهت شناسايي باينري دستگاه بايد Build Number يا شماره ساخت گوشي را به دست بياريد.

براي اين کار دو روش وجود دارد:

1- شناسايي در تنظيمات گوشي

2- شناسايي در ريکاوري مود

جهت مشاهده ادامه آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل روت گوشی سامسونگ N920C باینری 5

چرا باید اپلیکیشن‌ های چراغ قوه را کنار بگذارید؟!!

زمانی اپلیکیشن‌های چراغ قوه بسیار کاربردی بودند. اما آن روزها دیگر سپری شده و به همین خاطر دیگر نباید از چنین اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید. باید خاطرنشان کنیم سال‌ها قبل گوشی‌های هوشمند از فلش دوربین استفاده نمی‌کردند و مثلا اپل از سال ۲۰۱۰ برای آیفون ۴ به بهره‌گیری از فلش دوربین روی آورد. حتی بعد از راه‌یابی فلش به ماژول دوربین گوشی‌های مختلف، اندروید و iOS در ابتدا از قابلیت نرم‌افزاری برای فعال‌سازی چراغ‌قوه بهره نمی‌بردند و به همین خاطر اپلیکیشن‌های چراغ قوه وارد عمل شدند.

نحوه فعالسازی گوشی های آیفون

اکتیویشن به معنای فعال کردن تلفن در شبکه تلفن همراه است. این فرآیندی است که یک تلفن همراه خاص را به یک حساب مشتری و شماره تلفن خاص پیوند می دهد. به پیکربندی در سمت شبکه نیاز دارد تا شبکه آن تلفن خاص را به عنوان متعلق به آن مشتری تشخیص دهد.

چگونه تلفن همراه را فعال کنیم؟

اگر گوشی جدید خود را از فروشگاه شرکت مخابراتی خریداری کرده اید، به احتمال زیاد برای شما فعال شده است. اگر تلفن خود را دست دوم خریده اید، یا از شرکت مخابراتی خواسته اید آن را برای شما ارسال کند، به احتمال زیاد باید آن را فعال کنید. این روند برای هر اپراتور کمی متفاوت است، اما این راهنما مراحل اولیه را برای فعال کردن تلفن خود با هر اپراتور ارائه می دهد.

فعال کردن آیفون جدید:

1-سیم کارت جدید خود را در آیفون جدید خود قرار دهید (در صورت لزوم).[1] اگر شرکت مخابراتی شما به آن نیاز داشته باشد، آیفون جدید شما با یک سیم کارت همراه خواهد بود. ممکن است سیم کارت قبلاً در تلفن شما وارد شده باشد. همه اپراتورها از سیم کارت استفاده نمی کنند.سینی سیم کارت را می توان در سمت راست آیفون پیدا کرد. از ابزار حذف سیم کارت یا یک گیره کاغذ کوچک برای بیرون آوردن سینی استفاده کنید.

2-آیفون جدید خود را روشن کنید. گوشی های جدید چند لحظه طول می کشد تا راه اندازی شوند.

3-برای شروع فرآیند راه اندازی، صفحه "Hello" را بلغزانید.
اگر می‌خواهید یک آیفون استفاده شده را فعال کنید، ممکن است از شما خواسته شود که با Apple ID مالک قبلی وارد شوید. تنها راه دور زدن این موضوع، پاک کردن کامل و ریست کردن آیفون است. اگر باز هم کار نکرد، مالک قبلی آیفون را دزدیده شده گزارش کرده و فعال نمی‌شود.

آموزش اکتیویشن انواع گوشی

اکتیو اکانت یک ساله Chimera Tool PRO

اکتیو اکانت یک ساله Chimera Tool Samsung

اکتیو دائمی HUAWEI بر روی محصولات UMT و NCK

اکتیو و فعالسازی Z3X Samsung Pro

مزایا و معایب روت کردن گوشی

روت Root  به معنای دسترسی بدون محدودیت به فایل‌های سیستمی گوشی و تبلت اندرویدی شماست.چرا که سازندگان گوشی‌های اندرویدی محدودیتی برای استفاده شما از گوشی یا تبلتتان به طور پیش فرض اعمال می‌کنند و شما نمی‌توانید برنامه‌هایی که سازنده گوشی به صورت پیش فرض نصب کرده است را پاک کنید.در اصل روت Root کردن پروسه‌ای است که به کاربر اندروید اجازه می‌دهد تا کنترل همه جانبه دستگاه خود را در اختیار بگیرد.به همین دلیل به آن دسترسی روت (Root Access) می‌گویند. ضمناً به عملی که این محدودیت را بر می‌دارد روت Root کردن یا Rooting می‌گویند.

روت کردن اندروید چه مزیت و خوبی‌هایی دارد؟

  • اصلی ترین دلیلی که کاربران مجاب به انجام عمل روت بر روی دستگاه خود می شوند. نصب برنامه هایی است که نیازمند دسترسی به روت هستند. از این برنامه ها می توان به برنامه لاکی پچر اشاره نمود.
  • دلیل بعدی ای که کاربران اقدام به Root گوشی می کنند، حذف برنامه های پیشفرضی است که در هنگام خرید گوشی وجود دارد. این برنامه ها در بیشتر مواقع غیر قابل استفاده هستند و تنها حافظه و منابع سخت افزاری گوشی را اشغال می کنند. پس با روت گوشی برخی از کاربران اقدام به حذف این برنامه های اضافی پیشفرض می کنند.
  • امکان گرفتن بکاپ و نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی
  • امکان نصب کاستوم رام: اکثر گوشی های اندروید پس از یک بار بروزرسانی دیگر به نسخه های بعدی این سیستم عامل آپدیت نخواهد شد. اما شما با نصب کاستوم رام می توانید نسخه های بالاتر اندروید را نیز تجربه کنید که این عمل نیازمند روت است.
  • مشاهده و ویرایش فایل های سیستمی که در حالت عادی قابل مشاهده نیستند.
  • امکان استفاده حداکثری از قدرت سخت افزار گوشی
  • تغییر رابط کاربری و تم گوشی های اندروید
  • مدیریت بهتر برنامه ها و تغییر محل نصب

روت کردن در اندروید چه خطراتی دارد؟

با این وجود روت کردن یکسری خطرات و معایبی نیز دارد که ممکن است شما را از انجام این عمل پشیمان کند.

  • باطل شدن گارانتی گوشی: روت کردن گوشی های دارای گارانتی باعث ابطال گارانتی آن خواهد شد. البته شما می توانید با آنروت کردن گوشی آن را به حالت اولیه برگردانید.
  • سوختن گوشی در هنگام روت: در برخی موارد که عمل روت با استفاده از نرم افزار ها و روش های غیر معتبر و ناصحیح انجام شود. ممکن است به گوشی شما آسیب برسد و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.
  • آسیب پذیر شدن گوشی در مقابل ویروس ها و بدافزار ها: پس از انجام روت، دسترسی به فایل های سیستمی آزاد شده و محدودیت های امنیتی که در مقابل ویروس ها و بد افزار ها وجود دارد از بین می رود. پس در نتیجه گوشی آسیب پذیر می شود و بهتر است برای رفع این مشکل اقدام به نصب آنتی ویروس نمایید.

دانلود فایل روت انواع مختلف گوشی سامسونگ

فایل روت گوشی سامسونگ A03S| A037F باینری 1

فایل root سامسونگ a127f u4

فایل root سامسونگ G570f U2

فایل روت J700F

راههای حل مشکل خاموشی گوشی های سامسونگ

شایع ترین علت خاموش شدن خودکار گوشی این است که باتری به درستی جا نمی گیرد.با فرسودگی، اندازه باتری یا فضای آن ممکن است در طول زمان کمی تغییر کند. این باعث می‌شود که باتری کمی شل شود و زمانی که گوشی خود را تکان می‌دهید، از رابط‌های تلفن جدا می‌شود.

شاید هم دلیل روشن نشدن گوشی شما این باشد که ممکن است باتری شما تمام شده باشد. سعی کنید یک کابل شارژ را به دستگاه خود وصل کنید، سپس آن را به پریز برق وصل کنید و گوشی را برای حدود 15 دقیقه استراحت دهید. اگر این کار کرد، باید آرم سامسونگ را ببینید.

چگونه گوشی سامسونگ خود را که روشن نمی شود تعمیر کنم؟

گوشی خود را حداقل 30 دقیقه شارژ کنید. دکمه پاور را چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در صفحه، روی Restart ضربه بزنید، یا دکمه روشن/خاموش را برای حدود 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا گوشی شما راه اندازی مجدد شود.

اگر تلفن به خودی خود روشن و خاموش شود چه باید کرد؟

سعی کنید گوشی خود را ریستارت کنید. ...
باتری آن را شارژ کنید ...
غیرفعال/تنظیم روشن/خاموش زمان‌بندی شده ...
برنامه های مشکوک را حذف نصب کنید. ...
بررسی کنید که آیا دکمه پاور گیر کرده یا معیوب است. ...
به روز رسانی سیستم را بررسی کنید. ...
به دنبال کمک حرفه ای باشید:

حل مشکل خاموشی گوشی های سامسونگ

حل مشکل خاموشی سامسونگ A125F باینری 1

 حل مشکل خاموشی سامسونگ A125F باینری 2

بررسی صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

بررسی صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

نمایشگر Xiaomi Redmi Note 10 Pro از سری ردمی نوت 9 پیشرفته‌تر شده و در ردمی نوت 10 پرو، شیائومی از نمایشگر OLED با اندازه 6.67 اینچ استفاده کرده است که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را نمایش می‌دهد. این نمایشگر ارتقاء‌یافته دارای وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل می‌باشد.....

نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi 9A

وجه اشتراک طراحی ظاهری گوشی شیائومی ردمی 9A با شیائومی ردمی 9 تنها در قاب رویی خلاصه شده است. وجود ناچ استایل و حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر 6.53 اینچی، هر دو مولفه های اشتراکی در ظاهر این دو محصول هستند.
وزن ردمی 9 ای حدود 194 گرم و به لطف باتری پرقدرت 5000 میلی آمپر ساعتی، ضخامت بدنه به 9 میلی متر رسیده است. به تبعیت از استایل اغلب میان رده ها، شیائومی ردمی 9A از فریم پلاستیکی (پلاستیک مرغوب و مقاوم) استفاده کرده و به همین واسطه، توانسته وزن نهایی محصول و خوش دستی آن را تحت کنترل بگیرد.....

در نقد و بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ سراغ جدیدترین میان رده با قیمت مناسب کره‌ ای‌ها رفته و می‌ خواهیم نگاهی نزدیک و بسیار تخصصی به طراحی، نمایشگر، مشخصات فنی، پردازنده، باتری و دوربین گوشی گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53 5G) داشته باشیم.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بعد از انتشار شایعات فراوان، گوشی گلکسی A53 5G به صورت رسمی در کنار گلکسی A33 5G معرفی شد. این گوشی که از نظر فنی البته تفاوت چندانی با نسل های قبلی خود ندارد، یکی از جدی‌ ترین رقبا برای گوشی های میان رده جدید شیائومی است و می‌تواند مرز میان موبایل های میان رده و بالارده را کم‌رنگ‌تر از همیشه کند.....

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52S

سامسونگ بعد از ارائه پردازنده های اختصاصی خود (اگزینوس Exynos) رو نمایی کرد بیشترین گوشی های میان رده ی خودش را با این پردازنده روانه بازار کرد ولی هنوز اگزینوس نتوانسته عملکرد اسنپدراگون را به جا آورد. به همین دلیل دوباره رفت سراغ اسنپدراگون ها و توی گوشی های سری A52 از این پردازنده ها استفاده کرد. جدید ترین عضو این خانواده یعنی A52s 5G قوی ترین پردازنده اسنپدراگون رو همراه خودش داره و همین اتفاق باعث شده گوشی جدیدی تولید بشه. البته این سیاست منطقی به نظر میاد که با بهبود بخش پردازشی سری جدید ساخته نشه و سری های قدیمی رو به پردازنده های قوی تر مجهز کنیم. توی این مطلب در مورد بررسی گوشی ای 52 اس 5 جی صحبت میکنیم و این گوشی رو به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار میدیم. حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا گوشی a52s رو با رقبای خودش مقایسه کنیم!.....

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9

نسخه جهانی گوشی Redmi 9 شیائومی با نام Redmi 9 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد یک پیشنهاد جذاب و یک میان رده عالی از همان ابتدا باشد. به راحتی می توان Redmi 9 را با Redmi 9 Prime برای بازار هند اشتباه گرفت و اشکالی ندارد. هر دو گوشی تقریباً یکسان هستند. گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 دارای NFC میباشد و  در حالی که Redmi 9 Prime دارای پوشش ضد آب است.